11/19/2021

My son died after Pfizer jab - help me warn others

 De 16-jarige zoon van Ernest stierf na het Pfizer-vaccin: ‘De overheid heeft tegen me gelogen’
ernest

De 16-jarige zoon van Ernest stierf na het Pfizer-vaccin: ‘De overheid heeft tegen me gelogen’

Een vader uit de Amerikaanse staat Texas vertelde onlangs voor een senaatspanel over de dood van zijn 16-jarige zoon Ernesto, die hartproblemen kreeg na zijn eerste Pfizer-prik.

Een geëmotioneerde Ernest Ramirez zei dat hij de overheid geloofde toen zij beweerde dat de coronavaccins veilig en effectief zijn.

“Hij was alles voor me. We waren altijd samen. Hij was mijn beste vriend,” zei hij. “We hebben het Pfizer-vaccin gehaald omdat ik dacht dat het hem zou beschermen. Ik dacht dat ik er verstandig aan deed.”

Ik vertrouw mijn overheid niet meer

“Mijn overheid heeft tegen me gelogen,” benadrukte Ernest. “Ze zeiden dat het veilig was en nu kom ik thuis in een leeg huis.”

Ze moeten dit niet langer opdringen aan onze kinderen. Ik ben mijn kind kwijtgeraakt. Bescherm je kinderen. Ik hou zielsveel van mijn land, maar ik vertrouw mijn overheid niet meer, aldus Ramirez. My son died after Pfizer jab - help me warn others

Geen opmerkingen: