11/18/2021

Green lights is ON 🟢 BRAVO ROTTERDAM !!!!!!!!

 

 Green lights is ON 🟢

Klaus Schwab (WEF) = gearresteerd  

Maar de EU slaafjes doen alsof hun neus bloedt zonder hun woefwafwef opdrachtgever ...

 

MAAR NIET LULLEN MAAR POETSEN ZEGT HET VOLK! 


Ook ME en AE rijden zich vast in her verkeer bij de achtervolging van Dockers United. https://t.co/fRH7vw1eyE

                            

                   Port of Rotterdam - Europe's busiest port


ME and AE also get stuck in traffic during the pursuit of Dockers United. https://t.co/fRH7vw1eyE

 
Dockersunited leggen de Rotterdamer Hafen Plat

 met  Katja de beste reporter.

 Deze flyers worden uitgedeeld voor de poorten van diverse container terminals op oa de Maasvlakte https://t.co/x2mE4whiSx

 Afbeelding

 Door actievoerders van United Dockers staat het verkeer op de Maasvlakte muurvast.

Actievoerders protesteren in de haven tegen het coronabeleid: verkeer Maasvlakte muurvast

Eindelijk OPSTAND!!! De massa staat op. Ik had het al gezegd we moeten samen!! DUTCH DEFENSE LEAGUE staat ook achter deze opstand!! RESPECT

Den Haag komt ook nog....Heb geduld! 

Oostenrijkse soldaten gaan de straat op:

Dit verdient navolging!Respect!

Waarom verenigen die soldaten zich niet en zetten ze de regering af?
Hoe kan het dat soldaten zich de les laten lezen door minkukels achter een bureautje?
Ook hier in Nederland, zoveel zogenaamd “stoere” soldaten en ME-ers die zich laten bespelen door mietjes in de politiek!

Geen opmerkingen: