Forwarded from Nederlands Verzet Kanaal
Vertaling ☝️☝️☝️
https://x.com/paulgoldeagle/status/2068129910829527411?s=52
DE DAG DAT DE BANKEN VERDWIJNEN, VERDWIJNEN OOK UW VALSE SCHULDEN MET HEN
AL TIENTALLEN JAREN IS U VERTELD DAT U GELD VERSCHULDIGD BENT.
AAN DE BANK.
AAN DE OVERHEID.
AAN DE CREDITCARDMAATSCHAPPIJ.
AAN HET ELEKTRICITEITSBEDRIJF.
AAN UW HYPOTHEEKVERSTREKKER.
AAN DE BELASTINGDIENST.
MAAR DIT IS DE WAARHEID DIE ZE U NOOIT WILDEN LATEN ONTDEKKEN.
HET WAS ALLEMAAL EEN LEUGEN.
ELKE ZOGENAAMDE "SCHULD" DIE U OOIT HEEFT GEHAD, WAS GEBOUWD OP EEN FUNDAMENT VAN FRAUDE. Je bent geboren in een systeem dat je leven registreerde als een rechtspersoon en vervolgens een trust op je naam oprichtte.
Die trust werd te gelde gemaakt. Obligaties werden uitgegeven. En je bestaan werd een financieel instrument dat achter de schermen werd verhandeld, terwijl je werd opgevoed om te zwoegen en afbetalingen te doen op geld dat al was vooruitbetaald.
Hypotheken. Rekeningen voor nutsvoorzieningen. Studieleningen. Medische schulden.
Het zijn geen echte verplichtingen.
Het zijn gemanipuleerde contracten gebaseerd op bedrog, gesmeed door juridische trucs en verborgen taal.
En het loopt allemaal via de banken.
Banken zijn geen financiรซle instellingen.
Ze zijn de poortwachters van een gemanipuleerd systeem.
Ze controleren de stroom van vals geld, dwingen schuldenslavernij af en beschermen de belangen van de elite.
Elke keer dat u uw kaart gebruikt, uw hypotheek betaalt of een rekening opstuurt, voedt u een machine die is ontworpen om uw levensenergie af te tappen en u aan de regels te houden.
Maar dit is waar ze het meest bang voor zijn:
Die machine gaat kapot.
Op het moment dat de banken instorten, of dat nu komt door systeemfalen, cyberaanvallen of de grote financiรซle reset, verdwijnt de illusie met hen mee.
https://x.com/paulgoldeagle/status/2068129910829527411?s=52
DE DAG DAT DE BANKEN VERDWIJNEN, VERDWIJNEN OOK UW VALSE SCHULDEN MET HEN
AL TIENTALLEN JAREN IS U VERTELD DAT U GELD VERSCHULDIGD BENT.
AAN DE BANK.
AAN DE OVERHEID.
AAN DE CREDITCARDMAATSCHAPPIJ.
AAN HET ELEKTRICITEITSBEDRIJF.
AAN UW HYPOTHEEKVERSTREKKER.
AAN DE BELASTINGDIENST.
MAAR DIT IS DE WAARHEID DIE ZE U NOOIT WILDEN LATEN ONTDEKKEN.
HET WAS ALLEMAAL EEN LEUGEN.
ELKE ZOGENAAMDE "SCHULD" DIE U OOIT HEEFT GEHAD, WAS GEBOUWD OP EEN FUNDAMENT VAN FRAUDE. Je bent geboren in een systeem dat je leven registreerde als een rechtspersoon en vervolgens een trust op je naam oprichtte.
Die trust werd te gelde gemaakt. Obligaties werden uitgegeven. En je bestaan werd een financieel instrument dat achter de schermen werd verhandeld, terwijl je werd opgevoed om te zwoegen en afbetalingen te doen op geld dat al was vooruitbetaald.
Hypotheken. Rekeningen voor nutsvoorzieningen. Studieleningen. Medische schulden.
Het zijn geen echte verplichtingen.
Het zijn gemanipuleerde contracten gebaseerd op bedrog, gesmeed door juridische trucs en verborgen taal.
En het loopt allemaal via de banken.
Banken zijn geen financiรซle instellingen.
Ze zijn de poortwachters van een gemanipuleerd systeem.
Ze controleren de stroom van vals geld, dwingen schuldenslavernij af en beschermen de belangen van de elite.
Elke keer dat u uw kaart gebruikt, uw hypotheek betaalt of een rekening opstuurt, voedt u een machine die is ontworpen om uw levensenergie af te tappen en u aan de regels te houden.
Maar dit is waar ze het meest bang voor zijn:
Die machine gaat kapot.
Op het moment dat de banken instorten, of dat nu komt door systeemfalen, cyberaanvallen of de grote financiรซle reset, verdwijnt de illusie met hen mee.
U kunt dan niet meer betalen. Ze kunnen ze niet meer
ontvangen. Incassobureaus verdwijnen. Geautomatiseerde systemen crashen.
Het hele nepimperium stort in.
En als dat gebeurt, proberen ze je bang te maken.
Ze zeggen dat je nog steeds geld schuldig bent.
Ze zeggen dat je nog steeds aansprakelijk bent.
Maar met welk bewijs? Welk systeem? Welke bevoegdheid?
De waarheid is simpel.
Als de banken niet meer bestaan, bestaan de schulden die ze hebben gecreรซerd ook niet meer.
Ze kunnen niet afdwingen wat ze niet meer kunnen traceren.
Ze kunnen niet eisen wat ze niet meer kunnen controleren.
EN ZE KUNNEN JE NIET OPSLAAN IN EEN SYSTEEM DAT IS ONTMASKERD VOOR WAT HET WERKELIJK WAS: EEN WERELDWIJDE OPLICHTING.
DE DAG DAT DE BANKEN STERVEN IS GEEN RAMP.
HET IS EEN BEVRIJDING.
EEN BEVRIJDING.
EEN TERUGKEER VAN DE MACHT NAAR HET VOLK.
JE WAS NOOIT BEDOELD OM IN ANGST TE LEVEN VOOR VERVALDATUMS.
JE WAS NOOIT BEDOELD OM ELKE OCHTEND WAKKER TE WORDEN MET DE VRAAG HOE JE MOET OVERLEVEN.
JE WAS NOOIT BEDOELD OM CIJFERS IN TE VOEREN OP EEN SCHERM DAT UIT HET NIETS IS VERSCHENEN.
DAT IS NU TEN EINDE.
STA RECHT EN STANDVASTIG ALS DE CRISIS KOMT.
RAAK NIET IN PANIEK.
REN NIET TERUG NAAR WAT JE TOT SLAAF HEEFT GEMAAKT.
Want op die dag zal de grootste leugen ooit verteld eindelijk tot de grond toe worden verbrand.
En uit die as kan iets echts ontstaan.
Geen schuld.
Geen slavernij.
Maar vrijheid.
Ben je er ook klaar voor?
Het hele nepimperium stort in.
En als dat gebeurt, proberen ze je bang te maken.
Ze zeggen dat je nog steeds geld schuldig bent.
Ze zeggen dat je nog steeds aansprakelijk bent.
Maar met welk bewijs? Welk systeem? Welke bevoegdheid?
De waarheid is simpel.
Als de banken niet meer bestaan, bestaan de schulden die ze hebben gecreรซerd ook niet meer.
Ze kunnen niet afdwingen wat ze niet meer kunnen traceren.
Ze kunnen niet eisen wat ze niet meer kunnen controleren.
EN ZE KUNNEN JE NIET OPSLAAN IN EEN SYSTEEM DAT IS ONTMASKERD VOOR WAT HET WERKELIJK WAS: EEN WERELDWIJDE OPLICHTING.
DE DAG DAT DE BANKEN STERVEN IS GEEN RAMP.
HET IS EEN BEVRIJDING.
EEN BEVRIJDING.
EEN TERUGKEER VAN DE MACHT NAAR HET VOLK.
JE WAS NOOIT BEDOELD OM IN ANGST TE LEVEN VOOR VERVALDATUMS.
JE WAS NOOIT BEDOELD OM ELKE OCHTEND WAKKER TE WORDEN MET DE VRAAG HOE JE MOET OVERLEVEN.
JE WAS NOOIT BEDOELD OM CIJFERS IN TE VOEREN OP EEN SCHERM DAT UIT HET NIETS IS VERSCHENEN.
DAT IS NU TEN EINDE.
STA RECHT EN STANDVASTIG ALS DE CRISIS KOMT.
RAAK NIET IN PANIEK.
REN NIET TERUG NAAR WAT JE TOT SLAAF HEEFT GEMAAKT.
Want op die dag zal de grootste leugen ooit verteld eindelijk tot de grond toe worden verbrand.
En uit die as kan iets echts ontstaan.
Geen schuld.
Geen slavernij.
Maar vrijheid.
Ben je er ook klaar voor?
