11/16/2021

Arts: ‘Ik schaam mij diep dat ik dit nu pas durf te zeggen’

 Arts spreekt zich uit: ‘Ik schaam mij diep dat ik dit nu pas durf te zeggen’

Iedere arts die zich niet uitspreekt tegen deze injecties tegen Covid-19 verloochent zijn eed, schrijft een dokter in een verklaring die Kamerlid Pepijn van Houwelingen (FVD) op social media heeft gepubliceerd.

“Er is geen noodzaak tot vaccinatie, zeker niet met deze injecties die niet volledig onderzocht zijn op veiligheid, zogenaamd omdat er haast bij was en er niet gewacht kon worden,” aldus de arts. 

“De overheid heeft gewetenloos over de eed van Hippocrates heen gewalst en daardoor de medische stand in zijn hemd gezet of in ieder geval monddood gemaakt.”

 

Oorverdovende stilte

“Er is geen pandemie, er is geen covidcrisis, het sterftecijfer is niet schrikbarend hoog, er zijn goede behandelingen die het sterftecijfer nog meer reduceren, er is dus geen acute noodzaak tot het ontwikkelen, laat staan het geven van een vaccin,” schrijft de Arts.

“Het is voor mij heel vreemd en ook wel een beetje beangstigend te noemen dat er zo’n oorverdovende stilte is vanuit de ziekenhuizen over de injecties hier in Nederland.
In Frankrijk heb ik artsen en verpleegkundigen hun witte jassen op straat zien gooien en mondkapjes zien verbranden,” merkt de dokter op.

Medeplichtig

Artsen die zich niet uitspreken over de injecties zijn volgens deze persoon medeplichtig aan dit wanbeleid en de gevolgen van de injecties en hun bijwerkingen.

“Je verloochent je eed als je als arts niet tegen deze injecties bent.
En ja, ik schaam mij diep naar de mensen toe dat ik dit nu pas hier durf te zeggen.”

 Afbeelding

Geen opmerkingen: