5/17/2021

Kamerleden huiverig voor coronavaccin: ‘Ik weet niet wat het precies doet’

WAAROM WIJ WEL EN ZIJ NIET??


 DIT KREGEN DE BEJAARDEN  !!!

 

Onlangs bleek dat regeringspartij VVD overweegt een ‘indirecte vaccinatieplicht’ in te voeren voor het volk. Wie het coronavaccin niet neemt, mag dan bijvoorbeeld niet naar binnen bij overheidsgebouwen of naar evenementen.

“Ik heb het liefst dat iedereen dat vrijwillig doet,” zei VVD-Kamerlid Hayke Veldman tijdens een coronadebat in de Tweede Kamer. “Maar ik ben bereid er een indirecte vaccinatieplicht van te maken. Dat als je je niet laat vaccineren, dat het consequenties heeft.”

Terwijl de VVD nadenkt over een soort verkapte vaccinatieplicht, zijn de Kamerleden zelf nogal huiverig voor het coronavaccin. 

“Ik weet het nog niet zeker,” zei Kamerlid Farid Azarkan voor de camera van De Telegraaf. “Ik moet het even aankijken.” Hij zei te twijfelen omdat ‘het nieuw is’. “Ik weet niet wat het precies doet, dus ik kijk even de kat uit de boom.”

Fractievoorzitter van de SGP Kees van der Staaij zei: “Ik ga het rustig bekijken. Ik ga er niets over zeggen verder, ik ga het rustig afwegen.”

Lees hier verder:

Geen opmerkingen: