4/22/2021

Ondernemer weigert de toegang Lockdown- politicus

 Sir Keir Starmer, het hoofd van de Labourpartij  Starmer is een consequente en fervente voorstander van lockdowns in het land, en ondanks het feit dat het Verenigd Koninkrijk drie economisch verwoestende nationale lockdowns heeft doorstaan en daartussen voortdurende beperkingen, heeft hij onlangs zijn steun voor de strenge maatregel opnieuw bevestigd.


Ondernemer geeft het goede voorbeeld.
Die arrogante volksvijandige Lochdown politicus probeert eerst om die kroeg om zeep te helpen en verwacht vervolgens dat hij er nog geholpen wordt.
Elke winkelier zou dit voorbeeld moeten volgen. Verkoop ze geen eten en drinken meer, geen brandstof, geen kleding, tot ze naakt en uitgehongerd over straat kruipen en om vergiffenis smeken.

De oppositieleider van het Verenigd Koninkrijk is uit een pub gezet nadat de uitbater had verklaard dat “duizenden mensen zijn gestorven omdat u uw werk niet hebt gedaan” door u niet te verzetten tegen de coronamaatregelen,

Met filmpjes Jullie hebben me in de steek gelaten,” riep Humphris uit. “Ik ben mijn hele leven een Labour-kiezer geweest.
Jullie hebben gefaald om de oppositie te zijn. Jullie hebben nagelaten te vragen of de lockdown wel functioneerde. 

“U heeft dit land in de steek gelaten,” beschuldigde Humphris.

“Daar ben ik het niet mee eens,” reageerde Starmer. Daarna viel hij Humphris aan en zei: “Ik hoef echt geen preek van jou over deze pandemie.”

Die man mag mijn pub niet in. Ga mijn kroeg uit!

 

  Life Site News.


 

 

 

 

Geen opmerkingen: