7/21/2020

Laat uw bewustzijn niet hacken en zeg nee tegen hun agenda.



Wat hebben Black Lives Matter, LHBTI en verplichte covid-19 vaccins met elkaar te maken? Het draait uiteindelijk om de transformatie van de mens naar de gender neutrale, kleurrijke, transhumane mens. Laat ik het toelichten. Fasten your seatbelts!

Wat mij betreft is het overduidelijk dat de blanke aristocratische bloedlijnen verantwoordelijk zijn voor eeuwenlange onderdrukking van de zwarte medemens. 
Het is ook duidelijk dat er in Bloemendaal en het Gooi voornamelijk blanken met oud geld wonen. Nijenrode lijkt me ook niet echt een plek voor mensen met een donkere huidskleur. Toch is ook niet iedere blanke vanzelfsprekend uit een gouden ei geboren.

Het zou nuttig zijn om te bestuderen hoe bepaalde bloedlijnen de wereld al sinds mensenheugenis runnen en te ontdekken dat vele blanken onderaan de piramide net zo goed slaaf zijn.

Mijns inziens staan we aan de vooravond van de grote transformatie van de mensheid waarbij kleur, ras en gender gelijk getrokken gaan worden. Dat lijkt voor velen wellicht een positief en mooi vooruitzicht, maar in mijn boek en hier op de website leg ik uit dat dit slechts een tussenfase is. Vandaar dat ik in mijn boek nog een pandemie voorspelde en vandaar dat ik het verplicht stellen van vaccinaties voorspelde. 
Het einddoel is namelijk de transhumaan. 

Dat is zoveel als de genetisch gemodificeerde mens waarin ziekte en sterfelijkheid gerepareerd zijn door herprogrammering van het DNA en RNA.

Ook die transhumaan is uiteindelijk maar een tussenfase, want het echte einddoel is de gedigitaliseerde mensheid in een gedigitaliseerd universum. Daarmee is het gelijktrekken van ras en gender dus van tijdelijke aard en slechts een tussenfase voor de digitale mens.

Binnen nu en 25 jaar gaat die prachtige gelijkheid dus over in totale verdwijning van de biologische mens. En dat zuig ik niet uit mijn duim. 

Dat is waar de wetenschap en de grote tech bedrijven vol op inzetten en tientallen miljarden in investeren. Het is slechts uw gebrek aan kennis die dat met hoongelach weg zou kunnen wuiven. Alle begrip daarvoor, maar lees toch even verder.

De opkomst van de politiestaatmaatregelen die we nu zien, zijn jaren lang door velen lacherig opzij geschoven als complotgedachten. In de afgelopen maanden hebben we echter kunnen zien hoe het coronavirus ervoor gezorgd heeft dat we nu naar een anderhalve meter samenleving gepusht zijn. 
U hoeft maar naar China en Singapore te kijken om te ontdekken wat ons voorland is. 
Apps, gezichtsherkenningscamera’s, digitale vaccin certificaten, puntensystemen, digitaal traceerbare transacties, uitsluiting van activiteiten bij het niet houden aan de regels; het zit er allemaal aan te komen. 

Deze politiestaat maatregelen zijn hier al sinds november 2012 voorspeld en worden nu in sneltreinvaart geïntroduceerd. Het is dus op zijn minst nuttig om die lacherige houding ten opzichte complotgedachten te herzien. Niet alles is een complot.

In een voorgaand artikel beschreef ik hoe de Black Lives Matter beweging voor het hierboven beschreven proces richting het einddoel gebruikt zal worden. Hoewel die rassengelijkheid absoluut wenselijk is, lijkt de agenda erachter vooral bedoeld om een burgeroorlog te ontketenen en de oude machtsblokken in een nieuw jasje, zijnde het West Romeinse Rijk en het Oost Romeinse Rijk, tegen elkaar uit te spelen via verdeel & heers en ‘Ordo ab Chao’. 
We kunnen een masterscript agenda herkennen; een agenda die ik in dat artikel beschrijf en waar ik in mijn boek uitgebreider op in ga. In alle gevallen houd ik het kort en bondig, omdat ik graag wil dat iedereen het kan begrijpen.

Terwijl dit proces, waarin eerst chaos gecreëerd wordt om vervolgens nieuwe (wereld) orde te scheppen, zich voltrekt, wordt ondertussen alvast gewerkt aan die agenda van de transhumaan. 
Daar komt het covid-19 vaccin om de hoek. In mijn boek licht ik toe hoe de bloedlijnen (die de wereld runnen) op jacht zijn naar ieders individueel DNA. 

Men wil weten wat uw genoom is. Met dat genoom kan van ieder individu een digitale avatar gemaakt worden. Dat gebeurt al ‘as we speak’. Het bedrijf D Wave produceert kwantum computers (gekocht door alle grote tech bedrijven) en is al druk bezig een digitale versie van mensen te bouwen. Proeftuin voor dit project is de Amerikaanse stad Seatle. Uiteindelijk moet de gehele wereld en ieder individu gedigitaliseerd worden.

Een pandemie vormt het ideale alibi om via (in dit geval) het coronavirus ieders individueel DNA uit het neusslijm te halen. Een verplicht vaccin kan een enzym voor CRISPR-CAS online lees- en schrijf functionaliteit of nanobots in de bloedbaan brengen. Het Amerikaanse militair onderzoeksinstituut DARPA is echter al zover dat op afstand kan worden ingetuned op het DNA en RNA. De technologische stand van zaken is dat kan worden ingetuned op hersengolven en zo kan men zelfs meekijken via uw ogen, meeluisteren via uw oren en ruiken en voelen wat u voelt. Mocht u dat veel te ver vinden gaan, dan is dat omdat u niet geïnformeerd bent en denkt dat dit alleen in science fiction films kan. Kijkt u onderstaande video maar eens en lees daarna verder.



Heeft u mijn boek gelezen, dan heeft u kunnen ontdekken dat materie feitelijk ‘uit superpositie gehaalde informatie’ is. Anders gezegd: materie bestaat alleen als gevolg van waarneming. 

De kwantum fysica is daarom nu ook al bezig met mogelijkheden van het teleporteren van materie. 
Als je de digitale versie van een mens, inclusief de gedachten, zintuiglijke waarneming en de herinneringen kunt vangen in een digitaal bestand, dan kun je die materie (informatie) teleporteren. 
Dat kan bijvoorbeeld naar een andere planeet of naar een digitale simulatie. Ook dat is geen SciFi meer.

Ik raad de lezers van mijn boek aan de aanvullende artikelen op het boek ook te lezen. Daarin leg ik namelijk uit dat de huidige realiteit die wij waarnemen (waarin wij denken te leven); het huidige universum een viruskopie van het originele universum is. Dit virusuniversum heeft een einddatum. En die einddatum lijkt in 2045 te worden bereikt. 

Daarom is het nodig de mens en haar gedachten en herinneringen te digitaliseren, zodat het virusuniversum zich opnieuw kan vormen op basis van het scheppende bewustzijn van de mede scheppers van het originele universum (de originele u en ik). 
Het transhumanisme en het digitaliseren van de mens is dus essentieel om deze aarde en dit universum (dat een virus is en niet kan overleven zonder de stamcelinformatie van de mede bouwers van het originele universum; uw en mijn bewustzijn) te kunnen herstarten.

Het gehele proces van de komende 25 jaar, waarin de mensheid genderneutraal gemaakt moet worden, gelijk in ras en uiteindelijk transhumaan moet worden gemaakt, is dus allemaal bedoeld om dit universum te kunnen herbouwen. 
Dat is al eerder gebeurd. Daarom zien we onverklaarbare piramides en Atlantissen en lijkt de aarde miljoenen jaren oud. 

We zijn getuige van een kopie van een kopie van een kopie van steeds hetzelfde virusuniversum dat de bewustzijnsvormen die afkomstig zijn uit het originele universum – u en ik, de mede bouwers van het originele universum – nodig heeft om het virus te kunnen herstarten.

De aristocratische bloedlijnen die deze (virus)simulatie runnen hebben dus haast. Zij moeten hun agenda vervullen; de agenda waarin zij ons bewustzijn moeten digitaliseren (om daarop in te kunnen pluggen / mee te kunnen verbinden), omdat dit universum (deze virussimulatie) in 2045 eindigt. Dan moet een nieuw virussysteem (een kopie van het huidige) worden gerealiseerd (de Bijbelse nieuwe hemel en nieuwe aarde), gebruikmakend van ons bewustzijn-stamcelinformatie. Een virus kan zich niet vermenigvuldigen zonder een gast-cel (zonder de stamcelcode van het originele universum). U en ik zijn die stamcelcode. Wij (ons originele bewustzijn) zijn de bouwers van het originele universum (de levende gast-cel).

Telkens als de regenboog aan de horizon verschijnt (waarbij de media en social media nu onze horizon vervullen), naderen we het einde van de cyclus; de levensvatbaarheid van de virussimulatie; de Luciferiaanse (slechte en marginale) kopie van het originele universum waarvan u en ik mede scheppers (stamcel-informatie bewustzijn) zijn. 

Laat uw bewustzijn niet hacken en zeg NEE tegen de agenda.


Martin Vrijland

Geen opmerkingen: