7/30/2020

Kruidvat voert onderdelen uit van de VN agenda 2030

Kruidvat voert onderdelen uit van de VN agenda 2030, zoals het klanten onmogelijk maken om nog contant te betalen 

en depopulatie via vervuilde huismerk pijnstillers gefabriceerd bij Apotex, Marel BV in Leiden. Dat de autoriteiten aangeven dat de vervuilde pijnstillers alsnog volgens de norm voldoen zegt niets want de autoriteiten volgen namelijk VN agenda 2030.

Heb mijn haar ontkleurt met color remover van de kruidvat. Echter stinken zowel mijn haar als mijn badkamer nu naar verrotte eieren, de geur is niet weg te krijgen. Lees meer 
 
Op de buitenzijde lees ik Villa Volance Tafelkleed !00% Katoen !! Maar!!!!!! als ik het open maak voor licht te wassen ,,lees ik 55% katoen/coton en 45% polyester !! Dus ik voel mij door Kruidvat bedondert

Nieuwe prepaid simkaart gekocht op 23- 05- 2020. Probeerde te bellen. Lukte niet. Toen 1244 gebeld. In menu nr 9 gedrukt. Krijg steeds te horen: u kunt niet opwaarderen want actieveercode is al eerder gebruikt. Hoe kan dat? Kaart   is nieuw gekocht en nooit door mij gebruikt..

Heb vandaag mijn bestelling gekregen tot mijn verbazing had ik een zakje drop dat gewoon was dichtgeplakt met tape het zag eruit alsof ze er al van gegeten hadden dit vind ik echt geen stijl dit moet niet kunnen !!!!
 
 Wij kopen altijd deze alcohol in uw winkel in Alblasserdam. Sinds kort merken wij dat in dit flesje geen 70% alcohol meer zit. Het ruikt sterk naar spiritus. Wij betalen dus voor iets wat niet op het etiket.

Bron: DE GROOTSTE KLACHTENSITE VAN NEDERLAND

Geen opmerkingen: