8/02/2024

De Olympische Spelen is de spreekbuis geworden van de satanische elite:

 Goeiedag allemaal

De satanistische spelen ook ik heb daar een mening over en mijn mening is niet best en niet mals geloof mij maar:
 


De Olympische gedachten zijn al jaren verdwenen en ze zijn gewoon veranderd naar satanistisch
Het is de spreekbuis geworden van de satanische elite
Iets wat bedacht is in het oude Griekenland om de mensheid samen te brengen is keihard omgedraaid om de mensheid te verdelen


De openingsceremoniën en sluitingsceremonies zijn er nu om ons te vertellen wat de ratten met ons van plan zijn

In 2012 London en 1992 Barcelona werd de Covid plandemie in ons gezicht geduwd
Veel mensen vonden het gek maar zagen verder niks en gaven er verder geen aandacht aan want het waren maar ceremonieën.

Tussendoor hadden we 2014 Sochi Rusland de winterspelen wat de laatste spelen die nog normaal waren dat die nog daar door zijn gegaan is trouwens een raadsel zoals jullie weten begon toen het Ukraine conflict.
Dan nu een sprongetje naar 2024 Parijs het nieuwe Sodom en Gomorra van deze tijd want dat is het niks meer en minder
De opening was niks meer of minder dan het schokken van de mensen met christelijke normen en waarden

Wij zijn namelijk het gojum wat niet in hun verziekte wereld past en dat lieten zij duidelijk zien
Ook wat GOD als iets goddelijks heeft geschapen zoals de man en vrouw moet gesloopt worden dat is hun opvatting vrouwen en kinderen eerst heel duidelijk
De kinderen in de openingsceremonie en de vrouwen in de sportwedstrijden of kan ik beter zeggen de spotwedstrijden

Het Internationaal Olympisch Comité heeft gezegd dat Khelif volgens (hem in het rood )  in het paspoort een vrouw is en voldoet aan de eisen om in de vrouwencategorie te vechten.    
           Imane Khelif (links) geeft haar tegenstandster Angela Carini enkele rake klappen.


Waar halen ze de goremoed vandaan om figuren met een appel en banaan dus geboren man te laten sporten in de vrouwensport hoe ziek in hun verrotte koppen zijn ze
Waar halen ze de goremoed vandaan om mensen te laten zwemmen in een open riool met de naam de Seine

En waar halen ze de goremoed vandaan om een beachvolleyballer die kinderen verkracht om mee te doen

Is dit werkelijk hun gedachten van het nieuwe normaal en nog erger accepteren wij dit ? IK DUS NIET EN JIJ ?

Een ding is zeker mijn GOD pikt dit niet en zal straffen hij heeft mij hier neergezet om mijn bek open te trekken hiertegen hoe zit het met jou GOD ? Ik denk hetzelfde doe dat dan ook openbaar en niet alleen hier op Telegram

GELOOF MIJ MAAR GOD ZAL ZE STRAFFEN EN DIE DAG KOMT STEEDS DICHTERBIJ EN HIJ ZAL NIET MILD ZIJN KOM NIET AAN ZIJN KINDEREN

ZE ZIJN HUN EINDE NABIJ HUN DAG DES OORDEELS KOMT EN ONTLOPEN HEM NIET

Grts Christel en Rik
❤️🙏🌞



https://youtube.com/watch?v=GeatrrqfY-Y&si=qK60HLsYOLXySUZi











 

Geen opmerkingen: