3/16/2021

Gemeentes verwijderen campagne borden van de FVD

 Goedemorgen heer / mevrouw,

Bijgaand zend ik u een  aantal foto's van het verwijderen van de campagne borden van de FVD door gemeentewerkers in de Gemeente Zwijndrecht.


Mijn vrouw en ik hebben dit ook gezien bij hoofdweg Alexandrium te Rotterdam.
Meer als 47 Borden van thierrybaudet en WYBREN van haga door gemeente verwijderd .

Er staan daar gigantische veel camera,s dus als @fvd de camera beelden opvraagt weet je alles .
Heb gisteren met een agent gepraat hierover en die beaamde dat dit ook hoort onder de noemer FRAUDE !

Het is triest te zien dat onze vrijheid van meningsuiting zelfs door Gemeenten wordt geboycot.
Toevallig was ik onderweg vanmorgen en zagen we dit gebeuren.
Ik ben uit de auto gestapt en heb hier heel bewust foto's van genomen.
Ik vind dit echt schandalig dat er mee wordt gewerkt aan dit soort activiteiten.

Ik hoop dat u wat met deze beelden kunt.

Met vriendelijke groeten,

Wim visscher

Geen opmerkingen: