8/22/2020

De Spuitjes uit Rusland zijn binnen [Unboxing]




TTM Communicatie 

 Het was even een paar weken wachten, maar mijn pakketje uit Rusland is aangekomen! Poetin en zijn team hebben hard gewerkt om een oplossing te vinden tegen cojona. 

Gelukkig is die daar dan eindelijk. Via via heb ik 10 spuitjes weten te bemachtigen! Nu ben ik immuun! Voor de zekerheid belde ik maar even naar het landelijke informatiecentrum om te vragen of de 1,5 meter nu definitief voorbij is. Helaas kon ze me dat niet vertellen. 

Toen, maar gebeld naar de GGD Utrecht. Ook zij wist niets van dit spuitje en vertrouwde het niet helemaal. 

Het advies was om eerst nog maar beter navraag te doen. 
en Whahahaha er werd zelfs letterlijk gezegd, ' Ik zou het zomaar niet inspuiten, want je weet niet wat er in zit '


Mijn mening over vaccinatie: Met vaccins zijn een hoop ziektes bestreden en ik ben er niet tegen. Echter moet een vaccin niet in 6 maanden worden geworden gemaakt als dit normaal 7 jaar duurt én er voor een rna ziekte nog nooit een vaccin is gevonden. Voor mij dus geen echt cojona spuitje.

Geen opmerkingen: