7/03/2024

Groene energie bestaat niet:

 [Redirected from NHS_Weather_Actions].


EEN INTERESTERENDE CONCLUSIE... ZONNEPARKEN WORDEN THUNDERSTORM EN TORONADO INCUBATORS EN MAGNETS.

Naarmate meer provincies meer zonneparken krijgen ...
Van een inwoner van STEPHENVILLE, George Franklin:

Ik moet beginnen met te vertellen wat voor moed ik heb om dit te schrijven. Ik ben een gepensioneerde ruimtevaartingenieur. Een letterlijke raketgeleerde, zo je wilt.

Ik heb gewerkt aan de MX (Peacekeeper) Space Shuttle, Hubble, Brilliant Pebbles, PACOSS, Space Station, MMU, B2, de Sultan van Brunei's privé 747 van een half miljard dollar met kristallen douches, gouden wastafels en opgevoerde zijden tapijten voor 100 dollar per meter.

Ik ontwierp een satelliettelefooninstallatie op de 757 van Prins Jeffry. Ik heb al het ontwerpwerk gedaan voor de structuur van de Mark 1V voortstuwingsmodule, die momenteel op minstens drie ruimtevaartuigen vliegt, voor zover ik weet. Sommige van de spannendere projecten waar ik aan heb gewerkt kan ik niet met anderen delen. Ik ben ook een FAA gecertificeerd zweefvlieger en FAI gecertificeerd Gold zweefvlieger. Ik vlieg met zowel originele als modelzweefvliegtuigen. Ik ben Microsoft gecertificeerd en ComTIA A+ gecertificeerd.

ZONNEPANELEN zijn op zijn best ongeveer 20% EFFICIENT. Ze zetten bijna 0% om van het UV-licht dat erop valt.
Geen zichtbaar spectrum en slechts een deel van het IR-spectrum. Terwijl ze licht absorberen, absorberen ze ook warmte van de zon. Deze geabsorbeerde WARMTE wordt VERSTREKT naar de naburige LUCHT.
Het zou duidelijk moeten zijn wat er dan gebeurt. Wanneer lucht wordt verwarmd, stijgt het op. Zelfs kleine verschillen in gewone landoppervlakken kunnen krachtige weerkrachten creëren, zoals onweersbuien en tornado's. Deze weersverschijnselen worden getriggerd en veroorzaakt door de zon. Deze weersverschijnselen worden getriggerd en versterkt door landoppervlakken wanneer ze tegen de wind in worden geblazen. Ik weet maar al te goed wat er zal gebeuren met de warmte die wordt opgewekt door een heel zonnepark.
ZONNEPARKEN WORDEN THUNDERSTORM- en TORONADO INCUBATORS en MAGNETTEN.

Zonnepanelen zijn donker en geven energie af aan de ruimte erboven wanneer ze niet worden uitgestraald. Dit staat bekend als blackbodystraling. Satellieten die in de ruimte vliegen gebruiken dit fenomeen om interne onderdelen te koelen. Als ze dit niet zouden doen, zouden ze zichzelf opbranden.

Zonneparken produceren dus niet alleen meer warmte in de zomer dan het oorspronkelijke land waarop ze geïnstalleerd zijn, maar ook meer afkoeling in de winter, waardoor weersextremen verergeren.

Dit brengt me tot mijn conclusie. Er IS NIETS GROENS OVER GROENE ENERGIE, behalve het DIRECTE GELD dat in corrupte zakken verdwijnt.

Groene energie bestaat niet. De wetenschap bestaat niet. De technologie bestaat niet. De technologie bestaat niet eens.

 

Geen opmerkingen: