12/21/2023

NPO ‘Pointers’ wil mij ‘fact checken’ over mijn gezonde ONBEWERKTE Rauwe Melk:

 NPO ontmaskerd in deze Fact Check! Dit gesprek is te bizar voor woorden. 

Het wef NPO programma ‘Pointers Checkt’ wil mij ‘fact checken’ over mijn uitleg over de  gezonde ,,ONBEWERKTE,, Rauwe Melk.  van ONBEWERKTE NIET INGESPOTEN koeien!!!!! 

Rauwe melk is echt een geneesmiddel, ben hierdoor van mijn koemelk allergie afgekomen, En ik koop kaas van de Jersey koe,  De Jersey koe heeft zijn specifieke uiterlijk en karakter kunnen behouden.


 

 Het gevolg?

Ze hebben ervoor gekozen mij NIET uit te zenden omdat ‘het geluid niet helemaal goed was’. Yeah right!

 Ze staan met hun mond vol tanden en dat mag natuurlijk niemand zien.

Ga er even voor zitten en zie hier hoe de NPO onderuit gaat op letterlijk álle argumenten. Lieve mensen, wees niet bang voor rauwe melk voor jezelf of je kinderen. 

Mocht je nog vertrouwen hebben in de mainstream media, bekijk dat dit interview.

Geen opmerkingen: