4/17/2024

Klant van Albert Heijn is boos. Er was een incident aan de zelfscankassa:

 

Bij Albert Heijn zijn er controles aan de zelfscankassa.
Een klant was hier niet over te spreken. “Ze haalden mijn hele tas leeg”, legt de klant uit op de Facebook van de supermarkt. “Ik gaf aan dat ik hier niet van gediend was en het heel vervelend vond.”

“Toen ik naar de uitgang van de winkel liep, bleef een andere klant mij wat naroepen aan de zelfscankassa.
Toen ik daarop reageerde, werd ik verzocht om de winkel te verlaten. Er werd niets gezegd aan de klant die naar mij geroepen had.”

“Ik ben dus al een jaar niet meer bij de Albert Heijn geweest. Als ze zo hun klanten behandelen ga ik wel naar de concurrentie. Bij Albert Heijn kiest men blijkbaar de weg van de minste weerstand.”

Het komt nog een andere klant bekend voor. “Ik heb ook iets in die trend meegemaakt. Sindsdien gebruik ik nooit meer de zelfscankassa.”

Geen opmerkingen: