4/26/2024

April 26, 2024 GTB 1024 :

April 26, 2024
GTB 1024..

HET IS ERG EENVOUDIG GEWORDEN VOOR ONS


RUTTE zegt ik volg niet de kamer, ik ga mijn eigen weg.
Met mijn WEF tasje opzak heb ik met jullie niets te maken. En er zijn er meer..!!!!

Ministers die zeggen ik volg de moties van de kamer niet op.
Die leg ik naast mij neer.

WAT EEN PRACHTIG VOORBEELD VAN DEMOCRATIE IN DECAY.......
DUS NU HEBBEN WIJ OOK HET ZELFDE RECHT.
U kunt nu rustig zeggen; I do not consent...!!!!

oftewel, jullie kunnen wetten maken wat jullie willen. Ik ben het er niet mee eens en ik volg jullie wetten en orders niet meer op.
HET IS KLAAR....!!!!!!!
Finito, basta, klaar is kees, I DO NOT CONSENT....

BELASTINGEN, ??? Waar heb je het over, ..... I do not consent.
Ik leg dat naast mij neer. Inentingen ; ik leg dat naast mij neer....
Ik ben het met jullie helemaal niet meer eens.
Loop met je wetten en dreigingen naar je moer.
EN MET DE WEF HEB IK HELEMAAL NIETS TE MAKEN...,!!!!!

Wie is dat.... ! LAZER OP MET JE WETTEN EN DWINGENDE ADVIEZEN.
Jullie zijn er voor mij, en ik ben er niet voor jullie met je gedoe....
I DO NOT CONSENT...!!!!!
!
Wat jullie je denken te kunnen veroorloven, dat kan ik ook.....
Vooral dat gelieg en bedrieg......
Ik heb met de Ukraine niets te maken. Ik heb als alle Nederlanders tegen de Ukraine gestemd.

En ik heb geen toestemming gegeven mijn betaalde belasting aan dat oorlogen tuig uit te geven. Dat keur ik af en stel daarvoor geen geld meer ter beschikking.
EN JULLIE DENKEN DAT JULLIE DAT WEL KUNNEN DOEN. ???WELNU, Ik ben het daar niet mee eens en wellens en wetens handelen jullie tegen de wil van het Nederlandse volk in.

Welnu, dan draai ik uit volle overtuiging mijn kraan dicht.....
KNOOP DAT IN JE OREN EN IK HOUDT JULLIE VOLLEDIG AANSPRAKELIJK VOOR ALLE HANDELINGEN, DIE JULLIE VERRICHTEN TEGEN DE WIL VAN HET NEDERLANDSE VOLK IN.....
Knoop dat maar goed in jullie oren.
ZIJN JULLIE NU HELEMAAL VAN DE RATTEN BESNUFFELD....!!

Wij gaan elkaar zien als je het gevang in gaat wegens moord en doodslag, wegens misleiding van het volk, wegens gepleegd verraad, wegens verzuim van al je plichten ten opzichte van het Nederlandse Volk.

HET DUURT ECHT NIET LANG MEER, DAN IS HET UUR Q
GESLAGEN. EN ZULLEN JULLIE ALLEMAAL VERANTWOORDING MOETEN AFLEGGEN VOOR AL JE GEPLEEGDE MISDADEN......

GTB.

Geen opmerkingen: