4/15/2024

“De juridische ‘oorlog’ tegen Rutte begint deze week,”

 Juridisch adviseur Karim Aachboun  heeft Rutte in zijn rechtszaken óók in privé (dus als burger) gedagvaard. Dit betekent dat de premier in privé zelf een eigen advocaat moet gaan nemen.

De juridische 'oorlog' tegen Rutte begint deze week

Ik zal alle middelen inzetten om Nederland en de moslimgemeenschap te bevrijden van Rutte. Ik zal géén donaties accepteren en mijn kennis zal dus kosteloos ter beschikking worden gesteld, in het belang van onze samenleving.
Ik heb op de achtergrond jarenlang aan dit plan gewerkt en ik zal mijn macht samen met jullie delen.

Karim Aachboun kondigt op sociale media aan dat hij alle middelen zal inzetten om Nederland van demissionair premier Rutte te bevrijden.  

Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

Geen opmerkingen: