2/22/2023

F1 ALLEMAAL ONDERDEEL VAN DE DEEP STATE:

F1 FANS OPGELET

Als oud fanatiek karter, crosser en racer wist ik het natuurlijk allang dat F1 NET ALS voetbal, door de Deep State Cabal geregeerd word !

Sterker nog.... als sporter WEET JE DAT !!!
Zodra het overdadige geld word geboden, word je uiteraard contractueel vast gelegd maar....
Voor die tijd, ben je al op verscheidene feestjes en partijtjes uitgenodigd om wat zij noemen "proeven aan de sfeer"..

DE REDE voor mij om niet door te zetten maar te stoppen en lekker recreatief mijn dingen te doen 🤫

Tot 4 jaar terug volgde ik alle F1 wedstrijden maar ben ook daar mee gestopt !

In plaats daar van, deed ik verder onderzoen naar Teams en Cirquits en ben me wild geschrokken. Nog niet eens zo zeer over de clubs, maar vooral coureurs zelf ook !

Hamilton draagt het teken van de Free Masonery en Black Live Mathers als tatoage.
Max twist met zijn reptielen ogen, etc.etc

ALLEMAAL ONDERDEEL VAN DE DEEP STATE

RED BULL geeft vleugels stellen ze vol trots. Dat zijn GEEN Engelen vleugels maar de hoornen van de Duivel.
Mercedes hoeft weinig te doen omdat al lang bekend is dat Mercedes DE TOP van de Deep State Cabal bekleed, gezamenlijk met Ferrari !!!

Al moest de bolide van Mercedes WEL plost van zilver naar zwart omgetoverd worden,
DE WIL van Deep State figuur Hamilton !

Ferrari bekleed wel een heel bijzondere functie met haar RODE Duivelse bolide ! Zo worden zij vaak vrijgesteld en financieel bevooroordeelt. Ik kan het nog niet keihard bewijzen maar dat Het Vaticaan trekt wel degelijk aan de touwtjes.

Persoonlijk had en wilde ik NIETS van doen hebben met de Deep State en hun waanzin van UBERMENSCH denken en doen. Daarom besloot ik al heel jong om mijn eigen crossbaan te realiseren. Bij onze boerderij kon ik me van hartenlust uitleven en wilde ik enkel amateur blijven.

Kijk, dan was de tijd van heren als David en Gijs van Lennip, Twan Hezemans en nog een stel grote namen, toch net even anders. De gebroeders wisten de Rally van Montecarlo te winnen met een DAFJE !!!

ALLEN heb ik mogen ontmoeten en DAN kom je er achter dat in de jaren zeventig-tachtig de omslag plaats gevonden heeft. TOEN begonnen de intimidaties grote vorm aan te nemen.

In de motorsport al even zo !!!

Race cirquits zijn FEESTPALEIZEN van de Deep State.

WAAROM WEL ZANDVOORT EN NIET ASSEN ....
Zandvoort is altijd al onderdeel geweest van de Deep State en huist een waanzinnig complex onder het circuit en ver daar buiten. Zandvoort was verouderd en zat met milieueisen etc.

Assen daar in tegen, hoefde enkel op 1 of 2 plekken ietsje aangepast te worden. Toegang is daar subliem waar Zandvoort al tig jaren problemen kent voor de dorpen aan de toegangswegen maar....

HET WERD ZANDVOORT want DAAR, kan de Deep State haar hartje ophalen !

Zowel op als onder het cirquit 🤬

HET WAS VOORAF AL LANG BEKEND.... ALS F1 TERUG ZOU KOMEN NAAR NEDERLAND, ZOU DAT OP ZANDVOORT ZIJN. Hele volksstammen hebben ze voor de gek gehouden, zoals altijd !!!

https://www.telegraaf.nl/sport/1740330338/zesjarige-deal-max-verstappen-en-heineken?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf

Geen opmerkingen: