6/30/2021

Voormalig FBI chef James Comey Loses his Head to Guillotine

 Het komt steeds dichterbij.

In de VS is geen civiel recht meer. Met het zich beroepen op de Insurrection Act 1807 heeft de 45e president van Corporate USA Donald Trump de militaire noodtoestand uitgeroepen. 

Hierbij is hij nog voor de zogenaamde machtsoverdracht aan Joe Biden uit de presidentiële macht ontheven. 

De militairen en FEMA oefenen nu de daadwerkelijke macht uit op basis van de US Constitution versie 1781. Washington D.C. is failliet.
De tegenwerkende krachten die thans de achterhoedegevechten uitvoeren zijn de “Drieletter-agentschappen” (FBI, CIA, etc.). 

Het Centrale Bankensyndicaat kan geen fiatgeld (i.e. onwettige valsemunterij uitoefenen) meer uitgeven en bloedt langzaam maar zeker dood. 


Ondanks dat FBI-chef James Comey – die honderden illegale executies op zijn geweten heeft – verschillende keren gratie aangeboden heeft gekregen, weigerde hij mee te werken.

Op weg naar het schavot begon Comey te schoppen en te schreeuwen toen de MP’s hem naar de guillotine sleepten. 

“Oh, God, alsjeblieft dood me niet. Ik heb niets verkeerds gedaan. Ik heb alleen maar orders opgevolgd. Ik heb kinderen. Ik wil niet sterven. Dit is geen gerechtigheid.”

“Je hebt vele kansen gehad om een deal te accepteren. Nu is het te laat,” antwoordde de aanklager/beul botweg.

“Ik verdien dit niet. Ik verdien dit niet!” Het waren zijn laatste woorden. Het mes van de guillotine maakte een eind aan zijn leven.

Waarom de guillotine als executiemethode is gebruikt, wordt hier beschreven: Ik heb alleen maar orders opgevolgd” is een volledige en onweerlegbare bekentenis.

James Comey Loses his Head to Guillotine

 

Geen opmerkingen: