7/27/2022

Vaccin shedding eindelijk bewezen!

Pfizers’s eigen documenten stellen dat zowel inhalatie als huidcontact datgene wat in de vaccinatie zit, zal overbrengen naar de ongevaccineerden.

Blijf zoveel mogelijk uit de buurt van geprikte mensen.

 

Dr. Philippe Van Welbergen, een van de oorspronkelijke deskundigen die schade in het bloed ontdekten door de COVID-19 vaccins tegen het coronavirus van Wuhan (), heeft ontdekt dat ongevaccineerde personen grafeen en zelfassemblerende nanodeeltjes in hun bloed hebben – een manifestatie van shedding van degenen die de injecties hebben genomen, bericht Mary Villareal.

 -

Gevaccineerden “infecteren” de ongevaccineerden met gevaarlijk grafeenoxide, zegt biomedisch deskundige

 

Mikkie

Ik ben niet geprikt en ook bij mij werd dit geconstateerd bij de biophpotonentherapeut.
Op dat moment had zij ( nog) niet het middel om het bij mij te ontstoren. Wat ik erg schokkend vond.

Toen ik maanden later weer eens bij haar was, had ze het middel wel en heeft me ontstoord.

Ik denk dat ik het bij de tandarts heb opgelopen. Hij en ass.zitten zo een uur boven op mij.

En hij trots op zijn 1e prik, destijds..walgelijk. en hoe stom!
Inmiddels al weer naar tandarts geweest. Zal dus binnenkort ook naar de bio..therapeut gaan.

Een uitgebreide verklaring van Dr. Philippe van Welbergen staat al sinds februari online, met veel meer toelichting en foto’s. Veel beter dan het haastige interview van jane Ruby. https://lovinglifetv.com/dr-philippe-part-two-the-blood-slides-12-february-2022/

La Quinta Columna heeft een telegramkanaal geopend waar microscoopbeelden gedeeld worden.
Hieruit blijkt dat alles in de wereld inmiddels vol met grafeen zit, ook lucht, water, voedsel, medicatie, etc. https://t.me/miraalmicroscopio

Geen opmerkingen: