10/23/2020

Sta aan die goede kant van de geschiedenis en help Nederland.

Veertig “Prof. Dr.” hebben het nu wel gehad met van Dissel – en komen er voor uit.....

COVID19: Stop de vermenging van wetenschappelijk advies en beleidsadvies

Weer een open brief van wetenschappers om het RIVM tot de orde te roepen. Wel omzwachteld met ‘excellent’ en ‘deskundig’ (naar wetenschappelijke hoffelijkheid) maar intussen heeft het RIVM er niks van gebakken, ze houden hun vakgebied niet goed bij en maken er communicatief een janboel van met datamanipulaties waar geen touw aan vast te knopen is.

Ik kan dat zo stellen omdat ik niet in een medische hiërarchie zit, geen werkgever heb die mij monitort en een vrienden- kennissenkring heb die mij respecteert om wat ik ben dus daar hoef ik mij niet voor te schamen.

“Topwetenschappers” formuleren het omzichtiger.
Dit is de open brief van die wetenschappers. 

De zoveelste open brief, omdat het bastion van overheid/hofartsen noch juridisch noch parlementair noch democratisch of met demonstraties te doorbreken is en elk intellectueel debat wordt ontlopen. Het gemak waarmee we dit catastrofale gestuntel pikken gaat mijn verstand te boven.

Geen opmerkingen: