Ach... maar wat als alle medewerkers en journalisten gewoon thuisbezoek krijgen?..
Oja.. het Mediapark is eigendom van ene prins Bernard..die ook heel veel huizen bezit..,590 om precies te zijn :
huizen, bedrijfsanden, appartementencomplexen, winkelcentra, kantoorpanden..
Dusss.. wie bewaakt nou wat?
👽
https://www.gooieneemlander.nl/regio/gooi-en-eemland/reservisten-oefenen-in-en-rondom-hilversum-bewaken-en-beveiligen-strategische-locaties/50167866.html
Geen opmerkingen:
Een reactie posten