9/29/2023

Geen wetenschappelijke onderbouwing dat virussen bestaan:

De huidige wetenschappelijke consensus is gebaseerd op fictie en de besmettingstheorie van Louis Pasteur; Virussen zijn virtueel.

Medische wetenschap, vooral als het over virussen gaat, is de dag van vandaag niet meer dan de kunst van het in verwarring brengen. Als mensen echt zouden begrijpen wat er beweerd wordt, dan zouden ze het gewoon niet geloven.


Kijk ik heb een poes. Deze poes kan ik vastnemen en aaien. Op deze wijze kan ik de poes definiëren. Ook de omgeving waar mijn poes woont, mijn huis en tuin vol met planten en bomen kan ik ook definiëren. Een boom heeft een stam en een schors, takken en bladeren, zoveel zaken die ik kan analyseren.
Ook ander leven, mijn poes pakt muizen, soms lukt het me om het leven van de muis te redden en als dankbaarheid bijt de muis vervolgens graag in mijn vingers. Ik heb een vijver vol met salamanders, je weet wel die kleine zwarte beestjes met een oranje buik. Die vind ik waar er water is. Enzovoort.

Het interessante is dat je dat ook met bacteriën kunt doen
Je kunt vele soorten bacteriën observeren. Dan ontdek je dat er bacteriën zijn die dagelijks bezig zijn met je lichaam te ontgiften en weefsels te herstellen. Er zijn bacteriën die actief zijn voor de vertering en opname van voedingsstoffen.

En als je goed observeert, dan zie je dat er vele bacteriesoorten gewoon latent aanwezig zijn bij een gezonde mens. En iemand die symptomen (heling) vertoont zie je dat deze bacteriën om een of andere reden actief zijn geworden en ervoor instaan dat het lichaam zijn evenwicht terugvindt nadat de geest een shock of trauma heeft opgelost.

Je kunt alle soorten bacteriën in kaart brengen en als je echt wetenschappelijk analyseert, dan zie je dat bacteriën onze vrienden zijn. De enige uitzondering die hier betreft is als er tijdens de schok nog een intoxicatieschok erbij is gekomen, dat onze vrienden de bacteriën iets te actief kunnen worden.

In die zin mag je de overactieve bacteriën iets afremmen in de trend van hey, iets rustiger aan, jullie zijn de gastheer aan het vergiftigen. Er kunnen van die gevaarlijke cytokine stormen ontstaan en dat mag zeker vermeden worden, niet door symptomen te bestrijden (dat is zelfs misdadig), wel door de symptomen af te vlakken. Dat is ergens een uitzondering.

Bestaande levensvormen kun je definiëren en aantonen.
Zelfs bij bacteriën vind je interessante eigenschappen zoals dat ze een metabolisme hebben waarin ze voedingsstoffen kunnen opnemen en energie kunnen assimileren.

Ze zijn in staat om zich voort te planten en hebben een propulsie om zich te verplaatsen. Ze scheiden excrement uit en kunnen ook waarnemen. Met andere woorden: de wetenschappelijke definitie van een levend organisme is een samenspel van chemische reacties en fysische verschijnselen.

Maar een virus?
Heeft geen stofwisseling, geen metabolisme of spijsvertering. Scheidt ook geen excrement uit. Een virus is eveneens niet in staat om waar te nemen. Geen propulsie om zich te verplaatsen. En virus mist de essentiële functies om zelfstandig te overleven en is afhankelijk van een weefsel voor zijn replicatie.

Deze eigenschappen vallen uiteraard niet in de smaak van de virus- en vaccinindustrie. In feite is een virus in de meest begrijpelijke vorm een eiwitje met DNA of RNA dat instructies bevat om eiwitten te produceren die zo belangrijk zijn om het lichaam te ontgiften door middel van symptomen. Het is voorzien van een eiwitmantel, een capside, of buiten omhulsel dat een enveloppe wordt genoemd.

Het gekke is juist dat deze eiwitjes met erfelijk materiaal ongeveer tussen de 10 en 30 basenparen nucleotiden bevatten, en eigenlijk altijd lichaamseigen zijn. Ze behoren tot de metabolische activiteit (vooral ontgiften) van een levend organisme.

Geen opmerkingen: