In Nederland en ook in Duitsland was een generaal leidinggevende over de ‘COVID-Operatie’
De prikken werden "als in een klinische fase 3" op een ieder uitgetest.
De ontvangers waren proefkonijnen.
Het was een militaire operatie en onwillekeurig moet je denken aan het bewust inzetten van een biologische wapen op de bevolking, een terreuraanslag!!!
Shame$$$$$ of them!!!!
De enquête commissie Covid 19 is verdaagt tot na de verkiezingen, haar
voorzitter mevrouw Arib is op basis van twee anonieme getuigen uit haar
ambt gewipt,
er heeft geen evaluatie van prik gevolgen voor de
gezondheid plaatsgevonden, nog evaluatie van de daarop door de regering
genomen maatregelen, en staat minister Kuipers staat al klaar met een nieuwe
prikcampagne !!!???
Geen opmerkingen:
Een reactie posten