4/18/2024

VVD: ''130 kilometer per uur. Dat kan de natuur niet aan,”

 Verdwaasde VVD-minister zegt met droge ogen.130 kilometer per uur.  “We kunnen het ons niet permitteren. Want de natuur kan het niet aan,”

Geo-engeneering, weermanipulatie en chemtrails.
En die witte GEO-strepen met vergif die ze constant in de lucht trekken kan de natuur dan weer wel aan ? En dat weet het wefze !!!!!!!

130... Zou zij dit zelf nou echt geloven? ik kan mij dat niet voorstellen want dan is zij nog dommer dan ik dacht en heeft ze volgens mij alleen de lagere school afgemaakt. 

Stikstof hoort in de natuur net zoals CO2.

Het Saharazand ligt hier op de auto’s (mocht het waar zijn) en dan zou stikstof niet over de Nederlandse grens komen .lol 

Van de Wal, wat een vreselijk dom wicht, met een uitstralingeIQ van een dooie garnaal staat ze weer te oreren. Ze zou een goede booster moeten krijgen!

Ik zag net nog even die oetlul van Kampen die wil graag een oorlogje met Rusland.

Nou hufter, Pak je kans,  ga zelf naar de Oekraïne, daar was je al geweest voor gesprekken. 
Trek een militair pakkie aan en speel mee, zielige club zoutzakken.

Binnenkort gaan wereldwijd kindermisbruik, satanisch misbruik, orgaanhandel (ook in Oekraïne trouwens) aan het licht komen. 

 

 

Geen opmerkingen: