9/25/2022

Sept. 25, 2022 GTB 707.

 Sept. 25, 2022

GTB 707.

PRAATJE POT, LINKS EN RECHTS...


Ten eerste de oorlog in de Ukraine.
De geweldige overwinningen op het slagveld van het door het westen gefinancierde en aangestuurde legers,
Is een grote leugen gebleken. In plaats daarvan zijn ze in een russische val gelopen.....jammer, weer zoveel levens naar de knoppen voor niets.Zonder luchtsteun zijn zij nergens en worden ook bij het gebrek aan verdedigingswapens effizient in de pan gehakt.

Ik herabrinnen mij de eindeloze rijen tanks die ik zag achter en naast elkaar in het heuvellandschap, in richting Buchenwald, waar ik tijdens een van mijn vele reizen achter het ijzeren gordijn, in de DDR, voorbij kwam.
De rijen gingen over de heuvels heen tot in de verte.
Verder ook de tank colonne van de russen ergens in dat land waar ik twintig minuten nodig had om er langs te rijden. De griezels lopen je over de rug als je dat meemaakt.
Ik vergeet de Mongoolse gezichten van de soldaten niet op die tanks. Ik was in een verboden gebied, omdat ik afgeweken was van de voorgeschreven route. Daar, waar ik was, had ik niets te zoeken.
Misschien dachten zij, dat ik een controle commissaris was van de colonne in een vreemde auto en een voor hen vreemd nummerbord.
Hoe het ook zij, toen ik er eenmaal naast zat kon ik niet meer terugkeren en moest doorrijden, niet wetende hoe lang deze colonne was.....20 minuten... een lange tijd en het zweet stond in mijn handen....

DE WESTERSE PERS IS MAAR AAN HET LIEGEN. EN BEDRIEGEN, WIJ VERSLAAN DE RUSSEN EN ZIJ ZIJN AAN HET VERLIEZEN....

De echte gang van zaken is dat de russen hun eigen grondgebied terugnemen van een door het westen ( lees Cabal) brutaal ingenomen russisch land, die zij sinds de valse coup in 2014 constant aan het bombarderen zijn, om de daar levende russische bevolking angst aan te jagen en weg te jagen.

Ondertussen sluizen de westerse politici, steeds meer geld naar het oorlogsgebied en dat verdwijnt weer in de zakken via compagnies en valse wapencontracten en offshore compagnies, die het verder leiden, via Litauen, malta, en Kreta naar hun, op de Zwitserse bank staande, geheime rekeningen.
Maar dat alles wordt gemonitord......door de space en Qforces
Straks zijn zij allen de lul.

Dat straks is een beetje eindeloos met op het internet gonzende geruchten dat het einde nadert van de Cabal heerschappij.
Wel ik kan zeggen dat de stemming daar heen gaat. Het volk wordt wakker.
Zie de filmpjes van de gouden koets op prinjesdag.
Het uitjouwen van de familie neemt in geluid drastisch toe. Ook als zij op het bordes naar een muitende menigte staan te zwaaien. Hun tijd wordt ingeperkt. Op het internet verschijnen steeds meer ongelooflijke verhalen over hen, die door echte getuigen in binnen en buitenland worden gesteund.

Niet best dus....voor de poppenkast, die het volk er zelf van gemaakt heeft in de laatste eeuw.. men had zo’n sprookje ook nodig in de barre tijden, die men doorleeft heeft.
Welnu dat loopt nu ten einde. Ook Sprookjes duren niet eeuwig.....

Eigen schuld krijgt een bult, want achterom kijkende hebben zij er echt een stinkend potje van gemaakt.., deze elite, maar dat wordt nu duidelijk....
De deksel is van het pot...en de geest is er uit.....een nieuw tijdperk wordt ingeluid......


GTB

Geen opmerkingen: