5/27/2022

Waarom vragen bloggers geld ?

 

Waarom vragen blogger websites geld ? het is gewoon erg treurig dat  het bestaat !!

 Goeiemorgen allemaal
Gisteren heb ik het al 2x erover gehad
Charlie Ward Simon Parkes Mel K en Wim Visscher (Dutch Digger) zijn allemaal mensen die niks alleen maar nep nieuws en vragen om geld.
Als je daar nog intrapt en ja in de comments zie ik er nog zat dan is het je eigen schuld
Even duidelijk ik wil die troep niet zien op onze kanalen

Er gebeurd verder een hoop in de wereld:

Lizzy Lizard is weer volop in het nieuws
Ja de echte is al dood sinds 5-12-2019
Maar laat deze london bridge ook maar gauw vallen

Trump laat ook weer van zich horen hij schuift alles over de texas shooting regelrecht door in de schoenen van Sleepy Joe

Putin en Xi gaan hun gangetje en beginnen ook te blazen richting Biden er is dus echt veel loos
Ik voel echt dat we naar de climax toe gaan

Jan gaat morgen lekker BBQen met een groep
Veel plezier
 

Zon op jullie pad gewenst
Grts Rik ❤️🙏

WWG1WGA TOTAAL 🇳🇱🇺🇲🇷🇺
Nieuws van de Q en Z forces
https://t.me/WWG1WGATOTAAL

WWG1WGA TOTAAL CHAT
https://t.me/+SlT9wMyQ99J-9ePe

Geen opmerkingen: