6/01/2024

Vandaag laten we Amerika even voor wat het is en kijk ik naar Europa:

 Goeiedag allemaal

Vandaag laten we Amerika even voor wat het is en kijk ik naar Europa

1 Juni en nog maar 5 daagjes dan mogen de dummies weer dan is het weer stemmen geblazen en wel voor de EU
Hoewel ik altijd zeg ik heb niks met politiek moet het toch maar weer even
JE BENT EEN RUND ALS JE MET JE STEMPAS STUNT
Zijn we nu eindelijk echt allemaal wakker en wijs geworden
Zijn we na het debacle in Nederland nu echt zo slim dat we in koor roepen IK STEM NIET

Of zitten er toch nog schapen die denken ik ga wel want ik kan Europa veranderen met mijn stem
Of snappen we nu echt eindelijk dat daar met een van der Leyen het grote gevaar zit en zij niks anders willen als ons maar vooral de boeren kapot maken
En voor ons alles willen bepalen en ons richting agenda 2030 willen drukken wat ze toch niet lukt hoor

De enige weg is een Bexit voor Belgie en een Nexit voor Nederland en het uit elkaar ploffen van die fucking EU bom
DUS WEES ECHT NU WIJS EN STEM NIET FLIKKER OP MET EUROPA


Grts Christel en Rik ❤️🙏🌞

Geen opmerkingen: