6/27/2024

Julian Assange :”WELCOME TO MY OFFICIAL TELEGRAM CHANNEL - WIKILEAKS "

 “Beste vrienden, ik schrijf dit met enorme dankbaarheid en vreugde in mijn hart. 

Na veertien lange jaren ben ik eindelijk vrij. 

Deze vrijheid is niet alleen van mij; het is van jullie allemaal die mij in de donkerste tijden hebben bijgestaan.
Uw onwankelbare steun, uw brieven, uw gebeden en uw geloof in mij hielden mijn geest levend. Elke dag gaf jouw liefde mij de kracht om te volharden en te hopen op deze dag.
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe diep ik jullie allemaal waardeer. Bedankt dat je mijn rots, mijn licht en mijn hoop bent. Ik kijk uit naar dit nieuwe hoofdstuk van het leven en ik ben opgewonden om het met jullie allemaal te delen. 

Samen hebben we de overwinning behaald en samen gaan we verder. 

2024 = The Final Battle
Guaranteed Victory.
Rats are taken care of.
WE ARE THE ELITE PATRIOTS.
Foreign heads of state are in hysteria.
BOOMERANG.
Hold the line.

Volg mij op mijn nieuwe telegramkanaal. 

 Alles zal worden blootgelegd! 

Met heel mijn hart, Julian Assange” 

WELCOME TO MY OFFICIAL TELEGRAM CHANNEL - WIKILEAKS

Geen opmerkingen: