11/13/2020

Foto over de complicatie ten gevolge van het griepvaccin 2020.

 11 november om 07:44

Vervolg over de complicatie ten gevolge van het griepvaccin 2020.
Omdat ik ( foto) dit 'nu' zelf meemaak, weet ik dat dit de waarheid is !


Na drie dagen héél ongezonde maar 'noodzakelijke' zware medicatie , lijkt de Zona niet meer 'uitwendig' uit te breiden ,maar werkt nu inwendig en heeft mijn kaak gevoelloos gemaakt en voel ik pijn rond mijn oor waar dat de Zona gehoorschade zou kunnen veroorzaken en het evenwichtsorgaan zou kunnen aantasten !
Neen, beste Facebook, ik kan het griepvaccin 2020 niet aanbevelen en hoop ik dat ik geen blijvend letsel van het griepvaccin 2020 zal overhouden !
Voorts maak ik mij ernstige zorgen over de vaccins tegen SARS CoV2 en COVID-19 dat de Amerikaans-Europese Big Pharma vervroegd op de markt wil brengen en zelf geen verantwoordelijkheid wil nemen voor het geval er bij mensen complicaties optreden en er daarom met overheden afspraken zijn gemaakt dat onze overheden de verantwoordelijkheid op zich nemen ...! Dit wil zeggen dat de Big Pharma "zelf niet overtuigd is" van de veiligheid van de vaccins die zij zelf op de markt brengen !

Afbeelding kan het volgende bevatten: 4 mensen, de tekst 'Heart Core heeft een bericht gedeeld. Beheerder 10 min Hugo de Jonge heeft veel inside information. Die gaat zijn eigen kinderen nooit laten vaccineren HUGO LAAT EIGEN KINDEREN NIET VACCINEREN voelt zich verward in Nijmegen Theo van der Wand 1u Waarom heeft Hugo zijn kinderen Ismael en Sarah niet gevaccineerd? Ik vind dat verwarrend en het verontrust mij ook. Hij zei zelf dat vaccins 100% veilig en ef... Meer weergeven'

Geen opmerkingen: