6/27/2026

Verwijderingen van Deep State-agente:

 Bill Pulte heeft zojuist het kantoor van de Directeur van Nationale Inlichtingen overgenomen.

In zijn eerste 72 uur ontsloeg hij zes politieke benoemingen en verwijderde hij tientallen carrière-inlichtingenambtenaren. Wat de reguliere media je niet zal vertellen, is dat dit slechts het begin is. De echte zuivering is nog niet eens echt begonnen.

Ik heb van contacten binnen de regering Trump te horen gekregen dat Pulte een specifiek mandaat heeft gekregen.
Identificeer 400 werknemers van het National Counterterrorism Center voor onmiddellijke beëindiging. Dit zijn geen willekeurige ontslagen. Dit zijn gerichte verwijderingen van Deep State-agenten die achttien maanden lang de America First-agenda van Trump hebben geblokkeerd.

Op 22 juni 2026 om 04:15 uur ontving Pulte geclassificeerde briefings over inlichtingenoperaties die worden gebruikt om de regering te ondermijnen.

Wat hij ontdekte, schokte zelfs doorgewinterde professionals. Hele afdelingen van de inlichtingengemeenschap zijn gecompromitteerd door buitenlandse inlichtingendiensten. CIA-, FBI- en NSA-agenten hebben samengewerkt met vijandige overheden tegen Amerikaanse belangen.

DE DECLASIFICATIE KOMT.
Documenten zullen blootleggen hoe carrière-ambtenaren actief hebben gewerkt tegen het beleid van Trump. Namen zullen worden onthuld. Carrières vernietigd. Sommigen zullen strafrechtelijk worden vervolgd voor hoogverraad.

Wetgevers raken nu in paniek. Ze sturen brieven waarin ze Pulte waarschuwen tegen 'grote veranderingen in de werkkracht'.
Vertaling: ze zijn doodsbang dat hun Deep State-bondgenoten op het punt staan te worden ontmaskerd en gearresteerd. De inlichtingengemeenschap heeft tientallen jaren als schaduwregering gefunctioneerd. Trump maakt hier nu een einde aan.

Hier is wat er echt achter gesloten deuren gebeurt:
Pulte verwijdert systematisch agenten die specifiek geplaatst zijn om Trumps buitenlands beleid te saboteren.
Deze mensen lekten geclassificeerde informatie aan vijandige media. Ze belemmerden onderzoeken naar corruptie. Ze coördineerden met buitenlandse naties om de Amerikaanse soevereiniteit te ondermijnen.

Ook het Pentagon wordt gezuiverd. Generaal Donahue trad af.
Meer zal volgen. Hegseth ruimt de militaire gelederen op van Deep State-loyalisten.

Wat je ziet, is de systematische ontmanteling van de schaduwregering.
De inlichtingengemeenschap zal nooit meer hetzelfde zijn. Pulte gaat sneller dan iedereen verwacht. Tegen het einde van de zomer zullen honderden agenten verdwenen zijn. De lekken zullen stoppen. De belemmering zal eindigen.

Dit is OPERATIE DEEP STATE ELIMINATION.
Dit is het herstel van de constitutionele regering. Dit zijn patriotten die de controle terugnemen van buitenlandse en binnenlandse vijanden.

Kijk naar de ontslagen. Kijk naar de declassificaties. Kijk naar de arrestaties. De storm neemt toe.

ODNI-PURGE-400 | DEEP-STATE-EXPOSED | PATRIOTS-IN-CONTROL


https://t.me/MrPool_Q

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geen opmerkingen: