Bill Pulte heeft zojuist het kantoor van de Directeur van Nationale
Inlichtingen overgenomen.
In zijn eerste 72 uur ontsloeg hij zes
politieke benoemingen en verwijderde hij tientallen
carrière-inlichtingenambtenaren. Wat de reguliere media je niet zal
vertellen, is dat dit slechts het begin is. De echte zuivering is nog
niet eens echt begonnen.
Ik heb van contacten binnen de regering Trump
te horen gekregen dat Pulte een specifiek mandaat heeft gekregen.
Identificeer 400 werknemers van het National Counterterrorism Center
voor onmiddellijke beëindiging. Dit zijn geen willekeurige ontslagen.
Dit zijn gerichte verwijderingen van Deep State-agenten die achttien
maanden lang de America First-agenda van Trump hebben geblokkeerd.
Op
22 juni 2026 om 04:15 uur ontving Pulte geclassificeerde briefings over
inlichtingenoperaties die worden gebruikt om de regering te
ondermijnen.
Wat hij ontdekte, schokte zelfs doorgewinterde
professionals. Hele afdelingen van de inlichtingengemeenschap zijn
gecompromitteerd door buitenlandse inlichtingendiensten. CIA-, FBI- en
NSA-agenten hebben samengewerkt met vijandige overheden tegen
Amerikaanse belangen.
DE DECLASIFICATIE KOMT.
Documenten zullen
blootleggen hoe carrière-ambtenaren actief hebben gewerkt tegen het
beleid van Trump. Namen zullen worden onthuld. Carrières vernietigd.
Sommigen zullen strafrechtelijk worden vervolgd voor hoogverraad.
Wetgevers
raken nu in paniek. Ze sturen brieven waarin ze Pulte waarschuwen tegen
'grote veranderingen in de werkkracht'.
Vertaling: ze zijn doodsbang
dat hun Deep State-bondgenoten op het punt staan te worden ontmaskerd en
gearresteerd. De inlichtingengemeenschap heeft tientallen jaren als
schaduwregering gefunctioneerd. Trump maakt hier nu een einde aan.
Hier
is wat er echt achter gesloten deuren gebeurt:
Pulte verwijdert
systematisch agenten die specifiek geplaatst zijn om Trumps buitenlands
beleid te saboteren.
Deze mensen lekten geclassificeerde informatie aan
vijandige media. Ze belemmerden onderzoeken naar corruptie. Ze
coördineerden met buitenlandse naties om de Amerikaanse soevereiniteit
te ondermijnen.
Ook het Pentagon wordt gezuiverd. Generaal
Donahue trad af.
Meer zal volgen. Hegseth ruimt de militaire gelederen
op van Deep State-loyalisten.
Wat je ziet, is de systematische
ontmanteling van de schaduwregering.
De inlichtingengemeenschap zal
nooit meer hetzelfde zijn. Pulte gaat sneller dan iedereen verwacht.
Tegen het einde van de zomer zullen honderden agenten verdwenen zijn. De
lekken zullen stoppen. De belemmering zal eindigen.
Dit is
OPERATIE DEEP STATE ELIMINATION.
Dit is het herstel van de
constitutionele regering. Dit zijn patriotten die de controle terugnemen
van buitenlandse en binnenlandse vijanden.
Kijk naar de ontslagen. Kijk naar de declassificaties. Kijk naar de arrestaties. De storm neemt toe.
ODNI-PURGE-400 | DEEP-STATE-EXPOSED | PATRIOTS-IN-CONTROL
https://t.me/MrPool_Q
Geen opmerkingen:
Een reactie posten