๐๐ถ๐ป๐ธ๐๐ฒ
๐ฒ๐น๐ถ๐๐ฒ ๐ถ๐ป ๐ฝ๐ฎ๐ป๐ถ๐ฒ๐ธ: ๐ ๐ฒ๐ด๐ฎ
๐ฎ๐๐ถ๐ฒ๐น๐๐ผ๐ฒ๐ธ๐ฒ๐ฟ๐๐ฐ๐ฒ๐ป๐๐ฟ๐๐บ ๐ด๐ฒ๐ฑ๐๐บ๐ฝ๐ ๐ถ๐ป
๐ฒ๐น๐ถ๐๐ฎ๐ถ๐ฟ๐ฒ ๐๐ถ๐ท๐ธ!
De beslissing van de gemeente Den Haag om van het oude Haga
ziekenhuis een enorm opvangcentrum te maken, zorgt voor veel
opschudding in de welgestelde Haagse Vogelwijk.
Jarenlang hebben de bewoners van deze prestigieuze buurt, die bekend staat om zijn dure villa’s, op links georiรซnteerde partijen gestemd en pleitten zij voor ruimhartigheid
Daar zitten ze dan, de salonsocialisten in de peperdure Haagse Vogelwijk, te huilen in hun miljardenvilla's. Jarenlang hebben ze met hun bakfietsen en havermelk-lattes vol trots op partijen als GroenLinks, D66 en de PvdA gestemd.
Jarenlang hebben de bewoners van deze prestigieuze buurt, die bekend staat om zijn dure villa’s, op links georiรซnteerde partijen gestemd en pleitten zij voor ruimhartigheid
Daar zitten ze dan, de salonsocialisten in de peperdure Haagse Vogelwijk, te huilen in hun miljardenvilla's. Jarenlang hebben ze met hun bakfietsen en havermelk-lattes vol trots op partijen als GroenLinks, D66 en de PvdA gestemd.
Hoewel de zorgen van de buurtbewoners begrijpelijk zijn, is het
ook moeilijk om medelijden te hebben met een wijk die consequent op
open-grenzen-partijen heeft gestemd. De ironie dat juist zij nu de
impact van hun politieke keuzes ondervinden, ontgaat hen niet. “De
salonsocialisten hebben deze situatie mede mogelijk gemaakt,”
Jarenlang stonden ze op het Malieveld met bordjes "Refugees Welcome" te zwaaien, terwijl ze de gewone Nederlander die de รฉchte klappen opving, wegzetten als tokkies en racisten.
Maar nu de asieltsunami letterlijk in hun eigen keurig aangeharkte voortuin wordt gedumpt, is het ineens blinde paniek!
De gemeente Den Haag, onder leiding van de wereldvreemde elite, heeft besloten om het oude Haga-ziekenhuis om te toveren tot een mega-asielzoekerscentrum. En het is niet zomaar een opvangetje, nee! Het gaat om een bizarre, levensgevaarlijke cocktail van maar liefst 750 asielzoekers, verslaafden en daklozen.
Allemaal onder รฉรฉn dak, met een paar "gescheiden ingangetjes" – alsof die mensen elkaar op straat niet gewoon tegenkomen! En wie moet daar nu tussen door fietsen? De dochters van de D66-stemmende yuppen op weg naar de hockeyclub.
Maar nu de asieltsunami letterlijk in hun eigen keurig aangeharkte voortuin wordt gedumpt, is het ineens blinde paniek!
De gemeente Den Haag, onder leiding van de wereldvreemde elite, heeft besloten om het oude Haga-ziekenhuis om te toveren tot een mega-asielzoekerscentrum. En het is niet zomaar een opvangetje, nee! Het gaat om een bizarre, levensgevaarlijke cocktail van maar liefst 750 asielzoekers, verslaafden en daklozen.
Allemaal onder รฉรฉn dak, met een paar "gescheiden ingangetjes" – alsof die mensen elkaar op straat niet gewoon tegenkomen! En wie moet daar nu tussen door fietsen? De dochters van de D66-stemmende yuppen op weg naar de hockeyclub.
Plotseling horen we kreten uit de Vogelwijk die we normaal alleen horen uit de wijken van Henk en Ingrid. "Onze kinderen zijn niet meer veilig!" en "We maken ons ernstige zorgen over de leefbaarheid!"
Mijn reactie? Prachtig! Gerechtigheid! Welkom in de keiharde realiteit die jullie de rest van Nederland al decennia door de strot duwen!
Terwijl gewone hardwerkende Nederlanders in volkswijken, en dorpen als Ter Apel en Budel al jarenlang geterroriseerd worden door de import van een totaal andere cultuur – met steekpartijen, intimidatie en winkeldiefstallen als dagelijkse kost – zaten de bewoners van de Vogelwijk veilig en afgeschermd in hun bubbel te deugen.
Mijn reactie? Prachtig! Gerechtigheid! Welkom in de keiharde realiteit die jullie de rest van Nederland al decennia door de strot duwen!
Terwijl gewone hardwerkende Nederlanders in volkswijken, en dorpen als Ter Apel en Budel al jarenlang geterroriseerd worden door de import van een totaal andere cultuur – met steekpartijen, intimidatie en winkeldiefstallen als dagelijkse kost – zaten de bewoners van de Vogelwijk veilig en afgeschermd in hun bubbel te deugen.
Vanuit hun ivoren toren predikten ze barmhartigheid en open grenzen, wetende dat zij zรฉlf de rekening nooit hoefden te betalen. Tot nu.
De paniek die nu uitbreekt bij de linkse grachtengordel- en villawijk-elite is van een hypocrisie die zijn weerga niet kent. Maar het brengt ons wel op een briljant idee. Een idee dat we per direct in heel Nederland moeten invoeren.
Laten we een keiharde afspraak maken: vanaf nu plaatsen we รกlle nieuwe asielzoekerscentra uitsluitend nog in de linkse elitewijken!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten