6/01/2022

Jun. 1, 2022 GTB 581.

 Jun. 1, 2022
GTB 581.

DE CABAL IS STERVENDE, VELE PROCESSEN ZIJN BEGONNEN. OPGERUIMD STAAT NIET ALLEEN NETJES MAAR IS OOK NETJES......

U vraagt zich af, waarom lees ik daar niets over, waarom hoor ik daar niets van. Is het allemaal wel zo? En wie to hell is GTB? Waarom weet hij dat wel en ik niet.
Hoe kan ik die man controleren. Ik geloof hem graag maar ik vertrouw hem niet .

Welnu. GTB is een ouder iemand die 8 uur per dag het nieuws afspeurt en die er allang achter is gekomen, dat de kranten en TV onzin spreiden. Al zijn het wel de vertrouwde bekende gezichten. Wij kennen hen al zo lang.

Waarom zouden die mensen liegen.
Welnu zij lezen op wat zij voorgeschoteld krijgen. Als er een bewuste mens tussen zit, en hij de tijd krijgt om op het internet de berichten te controleren. Dan kan hij zeggen; “ ja, ik stop ermee want leugens en onzin ga ik niet verspreiden. Dat zijn dan die voorlezers, die principieel denken.
Maar hoe velen, ook onder U, die denken ... laat ze allemaal maar naar hun moer lopen anders krijg ik geen centen.
Zij vergeten echter, dat die boevenstaat waarin wij vandaag aan de dag leven U ook een uitkering geeft, als U niet werkt. Dus Uw ellende als U stopt is alleen de extra luxe die U zich niet kan permitteren, als U stopt. Dat is de prijs van eerlijke oprechtheid.

De andere kant is liegen en bedriegen als anderen liegen en bedriegen of halve waarheden vertellen. Dat is Befehl ist ein Befehl !
Het is een kwestie van principe. Op die kwestie, want velen hebben zwakke knieën, varen velen mee. Mee met de bedriegers en dictators en slaan zelfs met knuppels oudjes in elkaar., omdat die hen herinneren aan hun gebrekkig leven. Het leven van een meeloper. En mee doener.

Nu in deze tijd gaat dit spelen. Meer en meer.

Want de tijd nadert dat het kaf van het koren gescheiden gaat worden.
En de White Hats, de Q Forces, de Z forces van Rusland, de Spaceforces van de universe, zwijgen als het graf.
Het enige wat zij doen is de boeven oppakken. Heel stil, jan er uitnemen, piet er uit nemen. Tegen de tijd dat zij ( de CaBal) dat in de gaten krijgen, dat hun lagere en hogere regionen uitgedund worden is het ook veel moeilijker tegen maatregelen te nemen.
Want stiekem is die samenhang van het zooitje onderbroken en is er niet meer.. De een na de ander verdwijnt achter de gordijnen.
Voordat het doordringt tot hen, zien zij elkaar weer terug in het gevang., wachtend op hun tribunaal..
Dat is de makkelijkste manier voor de tegenkrachten om het vieze zooitje op te ruimen.
Soms maken zij gebruik van clonen en/ of dubbelgangers, zodat het niet opvalt.... want die spelen dat vuile spel van hen rustig en kalm mee.

In mijn ogen is dat ook de beste manier. Geen ophef maar de tafels opruimen, zonder lawaai te maken...Dat zou ik zelf ook zo doen.
Het is de meest efficiënte manier om de zaken aan te pakken .
Het heeft alleen een groot nadeel. De mensen, die de club met hun gedachten steunen, die in principe achter hen staan. Die blijven in het ongewisse, die blijven in de kou. En dat zijn wij, dat ben ik, dat bent U.

Wij proberen ons support vol te houden. Maar velen haken af, omdat zij niets meer horen en niets meer zien en daardoor ook niet de zaken meer intensief volgen op het internet 8 uur lang, wat velen tot nu toe gedaan hebben, als zij de tijd hadden.
Dat is nu de stand van zaken. 

Het valt wel,op dat nu president Trump steeds vaker naar buiten treedt met de mededeling dat hij het zaakje gaat overnemen, dat is voor mij de indicatie, dat het zover is...
Bepaalde landen zullen te maken krijgen met het feit, dat de militairen het overnemen. En die zullen dan de rest van het zooitje opruimen.....

HET KOMT ER GEWOON AAN, EN IS NIET TE STOPPEN.

HET IS EEN KWESTIE NOG VAN TIJD. EN ELKE DAG IS ER EEN, DIE HET EINDE DICHTERBIJ BRENGT.
 
GTB
.

Geen opmerkingen: