9/13/2024

LANTARENPALEN ZIJN VOORZIEN VAN CAMERA EN MICROPHONE:

 LANTARENPALEN WORD DOOR POLITIE MISBRUIKT

LANTARENPALEN ZIJN VOORZIEN VAN CAMERA EN MICROPHONE



Beste inwoner van Nederland,

Graag stel ik me even voor, mijn naam is ‘Ampera Evo’ en ik ben een lantaarnpaal armatuur met vele mogelijkheden.

Er wordt over mij nogal geheimzinnig gedaan door Nederlandse gemeenten.
Zo zeggen ze dat ik slechts bedoeld ben om mijn LED-licht te laten schijnen op jullie. En dat het handig is om dat smart op afstand in te kunnen regelen.

Dat klopt!
Het geheimzinnige eraan is, dat ik naast een lichtbrenger óók een datahaler ben.
En jullie burgers leveren die data met vanalles wat jullie in mijn buurt uitspoken.

Die data wordt verkocht door de gemeente en daarmee betalen ze mij en mijn familieleden af. We zijn inmiddels al met velen. Kijk maar eens rond!
Het geheimzinnige is ook dat de gemeente geen openheid van zaken geeft rondom ons... de straling die we afgeven en deze dataverzameling. En dat verontrust burgers...


Met deze nieuwe techniek ontstaat de kans en de mogelijkheid dat niet alleen ik als lantaarnpaal handig wordt ingeregeld, maar dat jullie via mij óók steeds handiger worden ingeregeld op afstand.
En dat is zeker geen angstig luchtkasteel, in China gebeurt dit al.

SMART is oorspronkelijk een afkorting die over surveillance gaat.
En daar lenen wij als lantaarnpalen ons goed voor, we stonden er toch al met ons gloeilampje (dat was trouwens veel vriendelijker bezield licht, de frequenties zijn harmonischer met de natuur,

LED snijdt en stompt af, had ook best enkel een sensor op kunnen zitten om uit te gaan als niemand langs liep)
Mijn vraag aan jullie: “Willen jullie deze EXTREME uitbreiding aan zenders en Surveillance mogelijkheden, pal voor de deur?
En hebben jullie dat democratisch met elkaar afgesproken?


Wil je dat Nederland wordt omgezet tot een Tristatecity met 50 miljoen inwoners? En een gebied van 15 minuten steden waar je alleen nog onder allerlei voorwaarden/controle in en uit kan bewegen...
Wil je dat je digitale geld gekoppeld is aan een social credit systeem waar gedrag invloed (hoe lang heb je gedouched, niet bewogen, zat je op internet, welke sites) heeft op het toegang hebben tot je eigen geld? Kortom wil je dat het die kant op gaat? Zo ja dan heb ik niks gezegd. Dan ben ik voor jou alleen maar een domme lantaarnpaal.

Zo niet? Kom in beweging. Want ik kan dat niet.
Zeg er wat van. Stel goeie vragen... aan de buren, de gemeente... en iedereen die zwijgend toekijkt.


Verder wens ik jullie allemaal veel succes, liefde en licht in jullie bestaansvorm ‘samen de mensheid zijn’. Maak er wat moois van. Daar schijn ik graag op.
Met lichtelijke groet, Ampera EVO

NB, Niet betrokken in de besluitvorming en het toch niet eens over deze GROTE verandering in jouw leefomgeving... dan begrijp ik best dat je mij om wilt zagen. Maar doe het dan vanuit je liefdevolle intentie... de ziel te dienen en het hoogste goed van de mens en haar kinderen... alles heeft bezieling.

Tot in de kleinste quantum energie deeltjes. Wij dus ook. Wist je niet?
Da’s nog niet zo smart. 😉

 

Forwarded from politiegeweld en intimidatie

Geen opmerkingen: