11/21/2023

Interland in Berlijn . Het Duitse elftal werd uitgefloten. dat is multiculti !

                Interland in Berlijn laat Duitse realiteit als onder een loep zien

Olympiastadion fest in türkischer Hand: Von deutschen Fans war bei der 2:3-Heimpleite am Samstag in Berlin wenig zu hören

Het zou voor het Duitse nationale elftal een thuiswedstrijd moeten worden. Maar het werd een uitwedstrijd, zoals zelfs de pers toegaf. Het Olympisch stadion was vol met Turkse vlaggen.

Het Duitse elftal werd uitgefloten. Is dat multiculti of een teken aan de wand?

Miljoenen Duitse tv-kijkers waren verbaasd. In het Berlijnse Olympisch stadion speelt het Duitse nationale elftal tegen het Turkse nationale elftal.

Want het stadion was vol met Turkse vlaggen. Er waren maar enkele Duitse vlaggen te zien. Het publiek schreeuwde en brulde voor Turkije. Het Duitse elftal werd uitgefloten. In eigen land, in de eigen hoofdstad.

In de “WEF Bild-Zeitung” is te lezen: “Een stadion in rood en wit. In plaats van zwart-rood-goud. Duitsland en zijn aanvoerder worden uitgefloten. Jubel voor Turkije.” En: “Deze ´uitwedstrijd´ zegt helaas veel over ons in het jaar 2023!”

Het bizarre tafereel was een spiegelbeeld van onze samenleving.
Het Duitse nationale elftal voelde zich in Berlijn net alsof het in Turkije was. >Zoals in een vreemd land. Dat voelen ook veel Berlijners (zonder migratieachtergrond) zo wanneer ze door Berlin-Wedding, Berlin-Kreuzberg, Berlin-Neukölln lopen: als vreemdelingen in eigen land.

De meeste Turken in Berlijn hebben inmiddels een Duits paspoort. Maar ze juichen voor Turkije, niet voor Duitsland.

Het toont aan dat Duitsland een wingewest voor Turkije is geworden en dat Erdogan ook in Duitsland de baas is. Maar, als de islamisering van heel Duitsland een feit is en de moslims in Duitsland de meerderheid vormen, zie je heel Duitsland zowel economisch als cultureel als een kaartenhuis instorten. 

                

Geen opmerkingen: