11/21/2023

Het is weer begonnen; links staat op verlies

 

                                     Het is weer begonnen; links staat op verlies

           

Tweet van Raisa Blommestijn

Iedereen die zich wil verzetten tegen het systeem moet juist wél gaan stemmen. Reken maar dat degenen die het systeem ondersteunen namelijk massaal komen opdagen aanstaande woensdag.
Niet stemmen is het in de kaart spelen van links/gevestigd/mainstream.

Dus: ga stemmen!

Geen opmerkingen: