11/21/2023

Ex. EU-diplomaat steunt aanslagen op Baudet: Het ware gezicht van Brussel.

Voormalige EU-Geld graaier steunt aanslagen op Baudet! 

 Amsterdam Bill: "Als je zo fanatiek bent moet je klappen verwachten"

Het schijnt ene Jan Willem Blankert uit Amsterdam te zijn met een 'indrukwekkende' CV, o.a. Senior Fellow EU Asia Centre (deze organisatie heeft het centrum in Brussel) jan. 2019 - heden 4 jaar 11 maanden
Hij heeft jaren gewerkt in Jakarta en Singapore.
Afgestudeerd aan de VU, dus goedgekeurd links activist, en heeft 21 jaar gewerkt voor de EU in Brussel in verschillende functies.
Een Diplomaat is hij niet echt geweest, maar adviseur (consultant heet dat in het EU jargon).
Een diplomaat ben je pas als je officieel benoemd wordt en onderhandelingen voert en dat blijkt niet echt uit zijn cv. Hij heeft economie gestudeerd en weet dus heel goed wat fascisme is (proest). Historici kunnen niet tot een hanteerbare definitie komen van fascisme en diplomaten uiten zich niet op deze manier.

Globalistisch Woke-links is buitengewoon tevreden over de aanslag op Thierry Baudet gisteravond in Groningen. "Hij is een fascist, iemand die pleit voor geweld," wordt er gezegd. 
Net als Jan Willem Blankert - Bill vinden ze het ge-wel-dig dat Baudet aangevallen wordt. Sterker nog, ze hopen dat hij het uiteindelijk met zijn leven bekoopt. Vandaar dat één van hen "Pim Fortuyn is [al?] dood," op zijn jas had geschreven.
 
Als je wilt weten of de aanslagpleger van gisteren alleen staat hoef je alleen maar even een kijkje te nemen op X, het oude Twitter.

Wat je daar ziet zijn flinke aantallen linkse engnekken - stuk voor stuk globalistisch en Woke tot en met - die het he-le-maal prima vinden dat hij zijn politieke activiteiten bijna met de dood moet bekopen.

Oh kijk, Bill uit Amsterdam heeft deze : zijn tweet snel verwijderd. Blijkbaar heeft het hem toch wat te veel kritiek opgeleverd en kiest meneer eieren voor zijn geld.
Leuk geprobeerd.
Alleen hebben we de tweet allemaal gezien, gelezen en weten we dus wat voor persoon hij is!!
Een gesubsidieerde EU GELD GRAAIER  - met waanzinnig veel eigendunk - zegt gewoon, dat geweld geoorloofd is. 
Brussel is een fascisten club met extreme socialiste!


Een juridische aanklacht is op z'n plaats. Kent de betekenis van de woorden die hij gebruikt ook niet, want fascisme is een linkse totalitaire ideologie.

En dat soort - ! door niemand ooit gekozen ! - omhoog-gevallen nitwits zat / zit in beleids-bepalende WEForganen ....... levens-gevaarlijk ! Stem ze weg 
 







Geen opmerkingen: