11/21/2023

Aanslagpleger Baudet ‘herkend als scholier van het Wessel Gansfort College,

Aanslagpleger Thierry Baudet ‘herkend als scholier van het Wessel Gansfort College,  

Deze gestoorde gek probeerde - dat blijkt duidelijk uit videobeelden van de aanslag - een fles kapot te slaan op Thierry Baudets hoofd, waarna hij hem bij zijn halsslagader probeerde te stekken.

Goddank brak de fles niet, waardoor Baudet weliswaar gewond raakte, maar niet dodelijk.
De intentie was dus werkelijk om Baudet te vermoorden en natuurlijk laten ze zoiets door een minderjarige uitvoeren.

Hier zie en hoor je de stoottroepen van de Open Society Foundation van Soros. En natuurlijk van ‘de  prinses’ Mabel die een hoge directiefunctie bij deze organisatie heeft!  want de Blauwe Tijger voegt toe: "Deze mensen stonden niet voor de kroeg tijdens de aanslag. ANTIFA staat dader bij het bureau op te wachten voordat de berichten op Twitter verschenen. 

                      Afbeelding
 

Een klassiek voorbeeld van de Linkse indoctrinatie op onze jeugd!
Pim Foruyn zei het al: De kogel, oftewel, de agressie komt van Links.  

Woensdagavond werd FVD-leider Thierry Baudet verrast bij het verkiezingsdebat van NOS Op 3. Hij kreeg namelijk een vraag van Bram Wissink, een man die zich non-binair voelt. Wissink wilde weten wat Baudet gaat doen om lhbti-personen zich veilig te laten voelen op staat.
Maar wat blijkt: Wissink is zelf een freelance onderzoeksjournalist.
Bovendien werkt zijn vriend voor Human Factory, het mediabedrijf van Irene van den Brekel, die de echtgenote is van D66-minister Kajsa Ollongren.

Halve vrouw met piemel genaamd brammetjes: “maar meneer baudet wat doet u aan mijn veiligheid ?”
Jetten : ” homohater.”

Wie krijg hier de echte haat en geweld over zich heen ?

Antifa is een extreem linkse terroristische organisatie die de rechtsstaat ondermijnt. 

Een tijd geleden gooiden Antifa´s een verfbom tegen het partijkantoor van FVD in Amsterdam. De politie, die de stoet begeleidde, deed niets.
Hier in Duitsland wordt de Antifa-Jugend betaald om vreedzame demo´s en wandelingen tegen het Corona-regime te verstoren. Ook worden AfD-politici aangevallen.

Hoe kan Antifa zo snel een demo ter ondersteuning van de aanslagpleger organiseren? Wisten ze dat een van hen zou infiltreren in een partijbijeenkomst om Thierry aan te vallen? Het zijn gewoon criminelen die ingehuurd en betaald worden door de zelfde lieden die de politie aansturen, corrupt, radicale linkse terroristen meer zijn het niet!
Dit is het nieuwe normaal van linkse waanzin

De deep state is druk bezig om Forum-kamerleden het leven zuur te maken kort voor de verkiezingen. Jarenlang de FvD en Baudet gedemoniseerd en nu tonen ze even op twitter voor de bühne en a.s verkiezingen hun zgn. afschuw…!

Waar controlled opposition : de smerige zioniste rat -Mossadknecht wef wilders – ook gezien door Anne-Marie van Blijenburgh/staat op internet – van de staat beveiliging krijgt,  moet de FVD die zelf bekostigen.

Als je een nazi vlag op social media zet, moet je voorkomen, en als je een rechtse politicus met een bierfles op het hoofd slaat, en er staan radicale gevaarlijk links tuig met een tekst op de jas van Pim is dood!!!  De vorige koningin benoemde zelfs paarden met de naam Volkert. De zgn. Moordenaar van Pim Fortuin. Dan moet je wel diep gezonken zijn.

Wat zal het WEF tuig binnen het kartel weer krokodillen tranen huilen.
Dit land is definitief kapot.
En de media blijft maar polariseren..! En dan daagt het OM Gideon van Meijeren voor het gerecht omdat die zou oproepen tot geweld. Waarmee het OM een net zo zieke organisatie is geworden als de Gestapo 100 jaar geleden.

Geschiedenis blijft zich herhalen!

Het begon niet met gaskamers, maar met mensen die zich niet uit wilden spreken tegen terreur gericht op Joden en mensen die niet meeliepen in de lijn van de regering.
De geschiedenis van 90 jaar geleden komt weer voorbij.

En WEDEROM zijn de socialisten stil en weigeren zich uit te spreken over deze gevaarlijke linkse terreur.
90 jaar geleden droegen ze bruine uniformen. Nu dragen ze groen/rode vlaggen.
90 jaar geleden kregen ze geld van grote bedrijven (Ford) en bankiers, Nu krijgen ze geld van linkse miljardairs en regeringsleiders (d66).

Welkom Frans Timmermans, Yasser Fariz (klaver), vvd, cda, d66, pvdd, volt, 50plus, sp. PVV ....Wij hebben het niet geweten maar het buitenland wel !! 

 Dit lijkt werkelijk in alle opzichten op de moord op Pim Fortuyn zodanig dat het geen toeval kan zijn . En dat is het ook niet al doet een aanval met een bierfles amateuristische aan. Precies als bij VvdG.
Maar ga er van uit dat hier partijen achter zitten die jongeren het werk laten uitvoeren. Net zoals bij John Kennedy in 1963. De Cabal vecht nooit zelf. Dat laat zij doen. Zoals ze altijd al gedaan hebben.

De vijand tegen wie Pim Fortuyn vocht is dezelfde als waar de FVD tegen vecht.
En in beide gevallen is het aantal stemmen op Fortuyn toen en FVD nu zo groot dat zij ongetwijfeld de Cabal op democratische wijze zal kunnen verslaan.
Zelfs een OM zit op het verkeerde pad (gekocht en gechanteerd) en vervolgt de FVD omdat de Cabal de FVD niet kan verslaan omdat de FVD de waarheid spreekt.

 

Willem Frederik Hermans!  Vrij vertaal uit zijn boek: Onder Professoren.
“De ex nazi kon zijn rechter armpje nauwelijks bedwingen tijdens euforie van de Nieuwe Linkse Studenten beweging in Groningen.”

Van NSB naar Communist. Misschien toch een kleine stap?
Vreselijk dat het nl onderwijs zo’n indoctrinatie machine is geworden.
 


 Wie met haat in het hart leeft, zal met haat in het hart sterven.

 

 

Geen opmerkingen: