3/23/2023

Getuige uit eerste hand: 'Moord in het ziekenhuis:

 Moord in het ziekenhuis:

Getuige uit eerste hand getuigt dat ziekenhuizen opzettelijk de dood van COVID patiënten bespoedigden.

Advocaat Tom Renz: "Hoe wist u dat er mensen waren die de dood versnelden?"

Adrienne Smith, PhD: "Ik weet dat omdat ik op een ochtend met een van de verpleegkundigen sprak toen ik de vloer opende. Ik werk op de afdeling.
En hij was helemaal overstuur omdat de nachtzuster 'haar werk niet deed'. En ik ondervroeg hem. Ik zei: 'Waarom ben je zo boos?
Wat bedoel je met ze deed haar werk niet?'. En hij zei eigenlijk dat ze geen morfine-infuus regelde om de zaken te regelen. Nu moest hij het doen. En hij moest ervoor zorgen."

Deze verpleegster geeft ook aan dat ze op audio recorder heeft opgenomen dat 1 zuster toegeeft dat ze wist dat ze patiënten aan het vermoorden waren.

Geen opmerkingen: