3/23/2023

DE ZON VOORKOMT KANKER!

 DE ZON VOORKOMT JUIST KANKER!!!

V STRALINGEN ZIJN NIET KANKER VERWEKKEND!!!
DE ZON VOORKOMT JUIST KANKER!!!


Spreker: Nancy janssens van gezond wereldnieuws.

Wat bespreek ik?
-Ik bespreek 12 artsen die beamen dat UV stralingen niet kanker verwekkend is, maar ze zeggen dat UV stralingen juist kanker voorkomt.

-Wat is het verband met vitamine D, Calcium, magnesium.
-Zonnecrรจmes zijn juist kanker verwekkend
-Hoe krijg je kanker en hoe herstel je kanker. Wat is kanker?
-We worden gebombardeerd met gifstoffen. Dit is juist kanker verwekkend
-Ik bespreek hoe ik mijn kanker genas op natuurlijk manier

-We zitten in een stille oorlog:
 

In 1967 werd er een oorlogsrapport gepubliceerd ‘’Silent weapon report’’.
Dit oorlogsrapport beschrijft hoe ze een stille oorlog gaan voeren. Het vergiftigen is een krachtig middel.
Ook wetenschap achter houden of liegen over wetenschap is een goed oorlogstechniek. 

Liegen dat de zon kanker verwekkend is, terwijl het kanker voorkomt.


Kunstmatig CHEMIE alles, vooral 'kunstmatige zoetstoffen', zijn LANGZAME KILLERS voor het menselijk lichaam.

Vervang door honing, agave, xylitol of ahornsiroop. Stop met het ondersteunen van matrixbedrijven en -merken.

Xylitol - een natuurlijke zoetstof

Geen opmerkingen: