BLACKBOX ,,WANT DE BURGER IS TE DOM DAT HIJ DAT NIET MERKT,,
Ab Osterhaus organiseerde op 22 januari 2019 een "Cursus Pandemie Marketing” met Marc van Ranst. De naam van het event was "Communication & Public Engangment" en vond plaats uit hoofde van ESWI, de belangenorgasatie ter bevordering van de vaccinatie bereidheid van burgers, onder leiding van Ab Osterhaus. Op deze conferentie is Marc van Ranst (de Belgische Jaap van Dissel) de gastspreker die met humor en flair de Mexicaanse Griep ter voorbeeld stelt, van zijn grote succes.
Immers Belgie bereikte in die Pandemie (die later een milde griep bleek te zijn) de hoogste vaccinatiegraad in Europa en daar is Van Ranst trots op.
Hij vertelt aan een zaal vol internationale college dan ook triomfantelijk hoe hij dat deed en deelt de kneepjes van het vak.
Hoe manipuleer je de pers, politici en het volk en kun je ze in angst gijzelen, zodat ze doen wat je wilt...zich laten vaccineren.
ZEER WAARDEVOLLE VIDEO, OM TE ZIEN
WANT NU WETEN WE WAAROM SOMMIGEN POLITICI MET EEN BEETJE EERGEVOEL EN GEWETEN ERMEE KAPPEN :
Docsfair maakte er een fascinerende analyse van met de documentaire "Framing a Pandemic" en Flavio Pasquino interviewde de producent Jean Jacques van Bemmel en hoofdrolspeler Dick van den Berg de "Framing Specialist".
Na een kort voorgesprek wordt de docu getoond en daarna wordt er nog goed nagesproken over wat we nu eigenlijk hebben gezien en hoe we dit moeten of kunnen interpreteren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten