5/04/2020

Verpleegster: ‘Patiënten sterven niet aan corona, ze worden vermoord’

Verpleegster in tranen: ‘Patiënten sterven niet aan corona, ze worden vermoord’
 
verpleegster
Foto: Facebook/Nicole Sirotek

Verpleegster in tranen: ‘Patiënten sterven niet aan corona, ze worden vermoord’

Opnieuw heeft een verpleegster zich uitgesproken over de wanpraktijken die zich afspelen in ziekenhuizen waar coronapatiënten worden behandeld. Nicole Sirotek, werkzaam in New York, stelt dat mensen in haar ziekenhuis ‘niet sterven door corona, maar door medische fouten’.
Daarnaast ‘laten ze patiënten hier gewoon wegrotten aan de beademing’.
Nicole besloot het management in te lichten, maar ‘niemand wilde luisteren, het kan ze niet schelen wat er met de patiënten gebeurt’.
Niemand doet er iets aan
“Ik kom hier iedere dag binnen en zie letterlijk hoe ze deze mensen vermoorden,” zegt ze in een emotionele Facebookvideo die inmiddels is verwijderd. “Niemand doet er iets aan.”
“We behandelen het coronavirus niet,” benadrukt ze. “Ik weet niet meer wat ik moet doen.”
In de periode dat ik hier werk, heeft nog nooit iemand naar de longen van de patiënten geluisterd, aldus Nicole.
Nooit teruggebeld
“Ben ik de enige hier die geen sociopaat is?” vraagt de verpleegster zich af. 
 En er luistert niemand naar me.”
 
Iedere keer als Nicole er iets van zegt, wordt ze naar een andere afdeling overgeplaatst.
De verpleegster nam ook contact op met een krant om haar verhaal te doen, maar werd nooit teruggebeld.

“Deze mensen sterven niet aan Covid. Ze vermoorden deze mensen

Geen opmerkingen: