11/21/2023

Johan Cruijf, je gaat het zien als je het door hebt

De BRICS landen hebben de Dollar in de ban gedaan.
De Euro is een Dollar, Fiat geld zonder enige waarde.
Vanaf 1 januari is de Dollar en de Euro NUL waard.


Het westen kan geen olie meer kopen met Waardeloze Dollars of Euro’s.
Er vind dus een waarde correctie plaats, dit als gevolg van een wereldwijde VALUTA RESET.
Het nieuwe systeem is onder gebracht in de QFS.

Er zit geen cent in de QFS, het is enkel een grootboekhout programma wat als standaard gebruikt gaat worden en de transacties uitvoert van punt naar punt, zonder tussenkomst van Banken.
Dit gebeurd met jet CIPS protocol Cross Border Inter Payment System.
Er komt geen Cabal SWIFT protocol aan te pas in de oude zin hier het bewijs. https://www.swift.com/

Swift is nu een onderdeel van ISO 20022 geworden, waar de Banken per 19 Nov aan moeten voldoen.


De Rotschild zijn Failliet, dus geen invloed meer op het nieuwe systeem wat door de BRICS met de tegenhanger van het IMF , de AIIB was doorgevoerd.
De QFS erkend geen FIAT geld meer in het systeem, dus Banken kunnen niet meer geld produceren uit het niets.

Landen hebben gedraaid op FIAT geld en zo de inflatie verder laten oplopen waardoor alles duurder is geworden en mensen verkapt zijn onteigend.
Het was een complot tegen de wereldbevolking van Bankiers, Politiek, Koningshuizen, MSM en het WEF om de wereldbevolking in hun Matrix te vangen.

Maar met de invoering van de QFS, hebben we geen Banken nodig, zij komen er immers niet meer aan te pas om transacties door te voeren, dit gaat immer nu over de QFS.

Mensen krijgen dan ook zelf de keuze, wil je met een Bank blijven werken of met een directe ingang in de QFS, met eigen Wallet en Bank geheim?

Men kan van mening verschillen, als je enkel afgeeft op anderen zonder een overleg te hebben heb je een blinde vlek van inzicht voor de realiteit, dus niets is wat het lijkt.
Als je dit gaat begrijpen heb jij je eigen GESARA reeds invulling gegeven.
Je zal nooit meer terug keren in de oude Matrix van ellende die volksmenners in opdracht van banken op je los willen laten.

"Eind 2019 was er ineens corona. Er brak grote paniek uit. Achter de schermen gebeurde er iets buitengewoon opmerkelijks. In het geval van een gezondheidscrisis zou je verwachten dat beleidsmakers hun oren laten hangen naar artsen, die jaren gestudeerd hebben en helemaal thuis zijn in de materie. Niets bleek minder waar. Artsen die kritiek hadden op het beleid werden opgejaagd wild. Wat volgde was een ongeziene aanval op integere mensen die hun rug recht hielden en vasthielden aan de eed die ze afgelegd hebben.

Terwijl de meesten meegingen in het narratief, werden deze kritische artsen geïntimideerd, beboet, benaderd door de gezondheidsinspectie en van social media verwijderd. Ze kregen zelfs politie aan de deur. Uit vrijgegeven Wob-documenten blijkt dat hier vanuit de overheid op werd aangestuurd. “Ik ben één van de weinige huisartsen in Nederland die haar verstand bleef gebruiken,” zegt één van de artsen achteraf.


Zij die nu nog bij de GGD hun executie mee helpen te voltrekken kunnen ook nooit meer LEVEND uit de Matrix komen, zij zijn ten dode opgeschreven.
Dit besef begint steeds verder door te dringen bij de bevolking.
We weten allemaal wie de schuldigen zijn, die tegen de Conventie van Genéve hebben geschonden. Waar de Neurenbergcode op van toepassing is op alle tien de punten.

De tien punten van de Code van Neurenberg
Hierbij een vertaling van de volledige tekst van de Code van Neurenberg zoals vastgelegd in de uitspraak van het Artsenproces.
1. De vrijwillige toestemming van de proefpersoon is absoluut noodzakelijk

Geen opmerkingen: