In The Cabin aan het Zuiderdiep in Groningen houdt Forum voor Democratie een verkiezingsbijeenkomst. Tijdens het feest is Baudet geslagen met een flesje.
Baudet is behandeld in het UMCG. Hij is met een bierfles op zijn
achterhoofd geslagen en tevens net naast zijn oog op de rand van zijn
slaap geraakt.
Een beveiliger raakte eveneens gewond aan zijn gezicht.”

Het is diep triest wat hier gebeurd is, en weer is het haat zaaien door
links dat Het fundament legt om geweld te plegen tegen iedereen die hen
niet bevalt. Zijn Antifa vriendjes stonden buiten te wachten bij het politiebureau!
Gewoon een georkestreerde actie door een van de vele
GroenLinkse stormtroepen.
Het wefpolitiekbetaalde antifatuig staat te juichen voor de dader
en op de jas staat: Pim Fortuyn is dood.
Kandidaat-raadslid #7 BIJ1 Almere vindt geweld tegen Baudet "heerlijk"
En wat gebeurt er met de aanvaller? De man die voor de deur stond bij Kaag met een fakkel kreeg 6 maanden
celstraf. Waxinelichtje tegen koets... tbr.
Hou eens in de gaten wat de straf voor deze daad gaat
worden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten