4/09/2019

Dresden: Wie half Calcutta opneemt, wordt zelf Calcutta!

Met dank aan Merkel en haar BRD entourage!!

De Arabieren-wijk van Dresden: criminaliteit, vuil, drugs, ratten
Screenshot_64
(Door: “Victoria” – Vertaling: E.J. Bron)

Het verjagen van autochtonen is geen zeldzaamheid meer. Steeds meer straten of stadswijken in het Duitse sluimerland worden overgenomen en gecontroleerd door immigranten, de veelgeprezen multiculti en de onbegrensde tolerantie bevatten verschillende bijverschijnselen, veel burgers begrijpen de ernst van de situatie pas wanneer de onaangename wantoestanden voor de eigen huisdeur staan.

Ook de winkeliers in de nieuw ontstane Arabieren-wijk in Dresden werden nu getroffen door de ontnuchtering. 

Traditionele winkels sluiten, handelaars vluchten voor de euforisch aangekondigde geschenken en mensen die onze pensioenen gaan veiligstellen, autochtonen en ook toeristen mijden de ooit geliefde winkelstraat, ze schuwen de confrontatie met het cultuur-vreemde gedrag – vermoedelijk uit angst.

Zoals Peter Scholl-Latour ooit zei: Wie half Calcutta opneemt, wordt zelf Calcutta! De dank gaat naar Merkel en haar entourage, evenals naar haar Groene jaknikkers en de onkundige rest van de gevestigde BRD- partijen.

De “Bild-Zeitung” van 04-04-2019 – inmiddels werd het artikel door “Bild” verwijderd, om welke reden dan ook:

..De wijk Ferdinandstraße – ooit een populaire winkelstraat in het centrum van Dresden – wordt tegenwoordig door autochtonen en toeristen gemeden. Bijna alle handelaars zijn al gevlucht. Met Pasen vertrekt nog de winkel met positiekleding “Buikgevoel”, in juli de “Knutselwinkel”. Slechts eentje wil niet van wijken weten: Seksshop “Erotic Maxx”! Diens chef Michael Kling (64): “Ik blijf als laatste Duitser op mijn post in de nieuw ontstane Arabieren-wijk.”

Kling: “Ik word omringd door tien Arabische handelaren, het worden er constant meer. 
Met enkelen van hen kan ik het goed vinden. 
Maar anderen willen onder elkaar blijven, houden zich niet aan onze gebruiken. 

Ik werd al meermaals door Zuidlanders aangesproken wanneer ik zou vertrekken. Maar mijn huurcontract loopt tot 2032!”

Kling: “Als vrouw zou ik bang zijn. Ik zou niet graag door groepen van 40 Arabieren lopen, die hier rondhangen. 
Er zijn vaak razzia´s van de politie. 

Op de binnenplaats liggen vuil en drugsspuiten. Zelfs de huurders boven de winkels behoren tot andere cultuurkringen. Op dit moment heerst er een rattenplaag. Menigeen gooit zijn vuilnis uit het raam. Ik kreeg eens de inhoud van een pan soep op mijn hoofd.”

Bron:  https://politikstube.com
Door: “Victoria”

 

Geen opmerkingen: