De zogenaamd “verplichte” zorgverzekering valt onder ministeriële regelingen en is DUS NIET VERPLICHT❗️⛔️
En dit kan ook helemaal niet:
👇
Plicht is namelijk dwang en dwang is strafbaar op art. 284 Strafrecht;
Zie
je nu hoe wij elke keer weer in dwaling worden gebracht door die
miskleunen in Den Haag die zich “Regering” en “Oppositie” noemen (ja ook
de gehele oppositie is corrupt mensen, allemaal…);
Maar ja, je gaat het pas ziénnnn…als je het door hebt…
—————————————————
Doorgestuurd bericht;
*DE "ZORGVERZEKERING."*
*Ooit
was er het Ziekenfonds; je weet wel die paar tientjes per maand en je
kon overal medische zorg krijgen. Niemand met schulden, geen eigen
risico, dus jezelf geen zorgen maken over jouw zorg.*
*Toen
bedachten knappe koppen dat er iets anders moest komen, een
Zorgverzekering.* *Dus de zorg kwam in handen van Marktpartijen, lees
Verzekerings-maatschappijen.*
*En wat willen die maatschappijen;
heeeeel veel geld verdienen en wel zoveel geld dat ze MILJARDEN in kas
hebben, maar dat is nog niet genoeg.*
*Nee ze willen nog veel meer geld, dus gaan wij straks €12,50 meer premie betalen,*
*en
krijgen zij nog meer geld en wij minder zorg en krijgen meer mensen een
schuld bij de Zorgverzekering,* *worden vervolgens aangemeld bij de
Zorgautoriteit, die bovenop de premie nog een boete erbij doet.* *Dus
mensen kunnen het helemaal niet meer en nooit meer betalen.*
*De
Belgen betalen per maand €35,00 en de Britten hebben het in hun
belasting verwerkt.* *Niemand klaagt en iedereen is daar tevreden.*
*Het
wordt gewoon eens tijd dat mensen in opstand komen, je weet wel iets
wat in de jaren 60, 70 en 80 nog wel eens gebeurde.* *Maar nee, wij
laten ons als makke lammeren leiden en doen gewoon niets!*
*Hoe
heeft men het toch bedacht om Verzekeringsbedrijven in de Zorg te
betrekken?*
Ze maken uit in welk Ziekenhuis je wordt behandeld, welke
medicijnen je mag ontvangen en hoe lang je in een Ziekenhuis MAG
blijven.!!*
Geen opmerkingen:
Een reactie posten