25 nov 2023
Mijn zin of onzin van vandaag om vermeende wakkeren verder te laten ontwaken,
Aan alle goed gelovige mensen die hun stem hebben weg gegeven aan een criminele organisatie de politiek.
Een ezel stoot zich niet vaker aan de zelfde steen.
De stemmers zijn daar een uitzondering op.
De verkiezingen zijn gestolen, gemanipuleerd, de uitslag stond van te voren vast, men heeft de volle controle over hun mechanisme om de naïeve bevolking i hun MATRIX te houden.
De MSM is hun propaganda kanaal.
Er was dus niet te kiezen als Nederland niet bestaat als STAAT, bij het bedrijf ben je tegen wil en dank ingelijfd.
De FVD had 42% van de stemmen, en krijgt nu 3 zetels, net als in de VS zijn de verkiezingen gestolen om Globalisten hun macht zeker te stellen.
Mensen willen verandering en zijn wanhopig naïef en dachten iets te kunnen veranderen.
Veranderen kan zeker, maar wel op een andere manier en aanpak.
Het uitschot in Den Haag heeft de heers en verdeel formule tot een kunst verheven.
Let op mijn woorden als het leger niet gaat ingrijpen zal het vette varken Frans Timmermans ons nog verder aan de globalisten ketting leggen.
De Politiek zijn samen EEN, de bevolking is helaas te verdeelt.
Alleen mensen met ballen zeggen nee, tegen deze corrupte zooi, en stoppen met het opvolgen van de WEF Agenda die de Ratten in Den Haag uitrollen.
Men zit duidelijk in GELD nood, dus stop met betalen van je eigen ratten die je verraden.
De meerderheid van Banken over de hele wereld voldoen niet aan ISO20022 Basel 3-4 , dit is duidelijk geworden met Black Fryday, banken hebben hun betaal verkeer stop gezet zodat de mensen geen aankoop konden doen.
Daar zou namelijk hun liquiditeit nog verder onder druk komen en zij zelf niet meer aan hun verplichtingen kunnen nakomen.
Het gaat de komende week c.q. tijd zichtbaar worden dat ze als een domino reactie gaan vallen, dit kan zeer snel gaan, de handel op de beurzen zal daardoor totaal in elkaar storten.
Dit is een uiterst goed teken.
De Matrix implodeert van binnen uit, wat de weg vrij maakt om het nieuwe systeem van de BRICS uit te rollen.
De Dollar is niets waard en zal per 1 januari 2024 niet meer gebruikt kunnen worden.
De Euro is een Dollar en net zo waardeloos, dank de politiek die ons verraden en bedrogen heeft.
In Ierland zien we waar de globalisten hun bevolking mee trakteert, daar is het uitschot van de wereld als migrant binnen gehaald om de samenleving te ontwrichten.
Kerstmis komt vroeg dit jaar,met de nieuwe Q Phone,
En als extra geschenk zou ik een verfkwast willen hebben, gemaakt van de geëpileerde zak haren van Willy de overbodige, de fopspeen koning van een niet bestaand Nederland.
Dat zijn kerstmaaltijd mogen bestaan uit veel insecten en vaccin die hij op de bevolking heeft losgelaten.
Alle onbevoegde Deurwaarders mogen mee aanzitten aan het grote buffet van de oplichters.
De zwartrokken uit de corrupte rechtspraak behoren zelf voor een tribunaal, omdat zij de bevolking willens en wetens hebben onderdrukt als poortwachters van de corrupte MATRIX die de politiek aan de bevolking oplegt, zonder dat ze daar toe bevoegd zijn.
Want niemand van ons heeft een contract met het bedrijf NEDERLAND BV,We zijn eigendom tot het moment dat je zegt dat je eigen positie als mens claimt en je handelsnaam die de corrupte overheid gebruikt jou eigendom is met alle opbrengsten die in het verkleden zijn gemaakt waar de politieke, banken en valse overheid instanties als mensenhandelaren mee hebben gewerkt.
Als ik een schatting moet maken hoeveel politici totaal verrot zijn denk ik dat 98% bij benadering in de goede richting zit.
Daarom gun ik ze ook een veelvoud van Vaccin wat zij op de bevolking hebben losgelaten.
De Echte dommen die nu nog hun volgende dode prik halen, hebben niet beter verdient als ze te dom zijn om naar hun eigen lichaam te luisteren.
Dan de klapper de wef verandering in erfrecht.
Het corrupte bedrijf Nederland BV vermoord eerst zijn bevolking, vervolgend worden de erfgenamen beroofd van de bezittingen en vermogen van de GENOCIDE slachtoffers.
Forwarded from Rinus
Geen opmerkingen:
Een reactie posten