Met dank aan Martin;
Want dit gaat ook door mijn hoofd waarom FvD zwijgt !! want ZE WETEN DAT ZE GEWONNEN HEBBEN!!
Ik zou rechtop uit het WEFsysteem stappen en verdergaan op internet zoals Robert Jensen het doet PUNT
(excuses voor mijn boosheid)
Hier komt het verhaal van Martin:
Wel
gaan stemmen hoor! Je moet je alleen wel af te vragen waarom de FvD op
de cruciale momenten haar mond hield, zoals bij de lockdowns gebaseerd
op een besmettingsleugen. "Oh, dat ontdekte ik later pas!" Thierry
Baudet hielp mee de besmettingsleugen in stand te houden en bovenal is
hij aangesteld, ingezworen en ontvangt hij een salaris van de koning.
Dat is de echte baas; de koning.
De rest is politiek acteerwerk voor de
bühne. Iedereen die nog denkt dat de beslissingen in de tweede en eerste
kamer genomen worden, is simpelweg nog stekeblind. Daarnaast helpt hij
mee framing van kritisch denkers te versnellen door mee te doen aan het
acteerwerk in de tweede kamer.
De opmerking 'Het is een
misvatting dat je het systeem legitimeert als je stemt' (de Bolkenstein
doctrine en meer van dat soort nonsense) is feitelijk een leugen om
mensen naar de stembus te lokken. De koning is de baas (bij de onbewezen
gratie Gods) en de koning stelt de Kamerleden en de regeringsleden aan.
Het verkiezingsproces wekt slechts de schijn dat je stem geteld wordt.
"Ja, maar dat kan niet vervalst worden, want je kunt exact bij elk
stembureau controleren hoeveel stemmen er op welke partij uitgebracht
zijn". Nou allereerst gaat niemand dat doen en ten tweede kan ook dat
van boven gedicteerd worden. Het systeem zelf is de leugen.
Natuurlijk
mogen mensen geloven dat hun stem geteld wordt en ertoe doet, maar niet
voor niets hebben we kinderfeesten als Sinterklaas, zodat mensen al van
jongsafaan in fabeltjes leren geloven.
Elk politicus wordt
aangesteld door de koning, zweert trouw aan de koning en ontvangt een
salaris vanuit de belastingpot (feitelijk ook van de koning). Het
systeem van democratie levert slechts de schijnlaag van keuze onder de
totale macht van de koning. Wie is er voorzitter van de Raad van State?
De koning. Wie kan elke beslissing overrulen? De Raad van State en dus
de koning. Naast hem zitten de koningin en de kroonprinses en nog wat
goedbetaalde minions van het systeem die de koffie mogen schenken. Elke
wet wordt uiteindelijk afgetekend door de koning en alle werknemers in
de democratie zweren trouw aan de koning.
Het gaat er dus om dat
je tot het besef komt dat democratie feitelijk helemaal niet bestaat. Je
gelooft in een illusie. En doordat de acteurs binnen die illusie het
gevoel bij je weten te prikkelen dat zij deze keer wel een essentiële
verandering zouden kunnen realiseren, besluit je dan toch maar te
blijven geloven in de illusie. Het is belangrijk dat je daarom tot het
besef komt dat wanneer je stemt, je deelneemt aan de grootste
volksverlakkerij ooit. En die volksverlakkerij bestaat al decennia lang,
maar omdat je ouders, je vrienden, kennissen en collega’s er ook in
geloven is het lastig om tegen de stroom in te gaan. Kom tot dat ene
belangrijker besef, namelijk:
De uitslag ligt van tevoren al vast en jouw stem doet er echt niet toe.
Je
geeft slechts je autoriteit aan het op een illusie gebaseerde valse
systeem; de schijn van inspraak, de schijn van democratie. Het is het
systeem zelf dat jou de systeemkritische partijen aanbiedt, zodat je
toch binnen het systeem blijft en je het je stem (je autoriteit) geeft.
En natuurlijk moet die kritische partij jou ook overtuigen dat wanneer
je niet stemt je juist legitimiteit aan het systeem geeft, omdat de
judasgeit je nu eenmaal in de kudde moet houden. Dat is de taak van de
judasgeit. Als je stemt zeg je eigenlijk: ik erken dit spelletje van een
schijndemocratie, van list en bedrog en ik erken haar autoriteit. Je
erkent de autoriteit van het systeem en hebt het daarmee zeggenschap
gegeven, zodat je niet langer kunt zeggen "U heeft geen autoriteit over
mij!"
Forwarded from
Geen opmerkingen:
Een reactie posten