9/21/2022

Camilla P. Bowles was niet de enige vrouw waar mijn man Charles

Dames en heren,


Vandaag is een nieuwe dag.
Een nieuwe dag betekent een nieuw verhaal.

Camilla Parker Bowles was niet de enige vrouw waar mijn man Charles een affaire mee had.
Charles had affaires met vele vrouwen en hij had banden met Jeffrey Epstein.

De ROYALE FAMILIE haatte mijn liefde voor het volk, ze haatten het feit dat het volk van mij hield!

10 maanden voor het auto-ongeluk schreef ik een brief omdat ik er alles van wist.
Ik schreef: "Ik zit hier vandaag in oktober achter mijn bureau en verlang naar iemand die me omhelst en me aanmoedigt om sterk te blijven en mijn hoofd hoog te houden.
"Deze bijzondere fase in mijn leven is de gevaarlijkste.
De ROYALE FAMILIE plant 'een ongeluk' in mijn auto, remfalen en ernstig hoofdletsel om de weg vrij te maken voor het huwelijk van Charles."

Ik herinner me de nacht in Parijs heel duidelijk.
Ik herinner me de auto.
Ik herinner me de bestuurder.
Ik herinner me alles.

Hoe ik het voor elkaar kreeg om weg te komen?
Dat is een verhaal voor een nieuwe dag.

Hoogachtend, Koningin Diana.
👸👑
LINK 👇
https://t.me/+8VgcD2md-EdkMGY8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: