VOEDSELZEKERHEID IS GÉÉN BOERENPROBLEEM !
Zullen we stoppen met de slogan "Steun de Boeren" ?
Deze
slogan suggereert namelijk dat dit een boerenprobleem is, en het werkt
zo ONBEWUST een passieve houding (observatie) in de hand.
Kijk hoe Rob Roos hier de strijd van de boeren volledig buiten zichzelf plaatst
''ik hoop dat ze winnen,#zegt ie zelfs nog 🤣🤣🤣)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten