Rusland lanceert grootschalige militaire oefening met 300.000 soldaten
en deelname van Chinese militairen,
nadat de NAVO hun grootste oefeningen
#met 90.000 soldaten begon sinds het einde van de Koude Oorlog in
Europa.
Nederlandse militairen die nu lekker ,,avontuurlijk,, werk hebben, staan onder Duits commando en staan voordat zij het weten in de drek in een UA loopgraaf op hun dood te wachten.
Oorlog voeren heeft geen zin totdat je beseft dat alle oorlogen zijn bedoeld om:
- macht te consolideren van de cabal,
- geld te stelen,
- en mensen te vermoorden.
Got it?
Mijn hart gaat uit naar families die door onkunde >geopolitiek hun dierbaren hebben verloren die zichzelf hebben opgeofferd in de nooit eindigende $$$$oorlogen die worden gecontroleerd en gefinancierd door diepe staatsspeler #aan de touwtjes trekken.
This one has had enough of the matrix! He’s getting out!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten